Jautėsi stabdomi turėto prekės ženklo
L. Vigraitė atvira – kartu su kolegomis jau kurį laiką jautė, kad „Ezco“ prekės ženklas juos stabdo, tuo labiau – kad buvo atsiradęs tiesiog organiškai, neturėjo strateginio pagrindo.
„Dirbame jau dvyliktus metus, tam tikras etapas yra nueitas, jau esame išsigryninę patys save, supratę, kas mus stabdo, kur mes patys lekiame savanoriškai, kas mums atrodo teisinga komunikacijos rinkoje“, – kalbėjo ji.
Sklandant mintims apie reikalingus pokyčius agentūra suformavo komandą, kuri sudėliojo visus taškus.
„Pas mus suformuota pokyčių komanda iš pagrindinių, ilgai dirbančių žmonių ir mes suformavome strateginį agentūros pokytį, užsirašėme jį, užsirašėme tai, kas sklandė ore, užsirašėme tai, kas buvo kalbama tarp žmonių, kokie buvo lūkesčiai ir vidinei komunikacijai, ir žmonių darbams, ir rezultatams, ir darbams su klientais, kokiomis vertybėmis remdamiesi mes dirbame, kaip išvis žiūrime į darbą su prekės ženklais – visa tai surašėme į prekės ženklo strategiją. Mūsų tikslas, kad mūsų prekės ženklas ir verslas veiktų sinergijoje, nes tai, kas buvo, mus jau stabdė, mums jau neleido kalbėti, neatitiko to, kokie mes esame iš tikrųjų“, – sakė L. Vigraitė.