„Agentūros pavadinimo pasikeitimas įprasmina ir apibendrina giluminius pokyčius, kuriuos mūsų kompanijoje įgyvendinome per paskutiniuosius metus. Išsigryninome savo kryptį, nušlifavome verslo modelį ir užsiauginome kompetencijas, kurios leidžia sėkmingai dirbti su e. komercijos verslais ir skirtingose šalyse jiems generuoti tūkstančius pardavimų per mėnesį“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas Tomas Grigalevičius, kompanijos „We deliver“ vadovas.
Įmonę „FCR Media Lietuva“ 2019 metų pavasarį iš tarptautinės skaitmeninių medijų grupės „FCR Media“ įsigijo „YNOT Holdings“.
„Įmonę, kuriai 2019-ųjų pradžioje reikėjo kardinalių pokyčių, pavyko transformuoti į augantį, tarptautiniu mastu konkurencingą verslą. Pokytis buvo toks ženklus, kad kompanija, kokia ji buvo prieš dvejus metus, ir kompanija, kokią matome šiandien, yra tarsi du skirtingi verslai“, – pasakoja „YNOT Holdings“ akcininkas Andrius Valatka.
Pasak jo, pasaulinės e.komercijos apimtys, kasmet augdavusios po maždaug 20 proc., pandemijos paženklintais 2020-aisiais fiksavo rekordinį 27,6 proc. augimą.
„Tai iliustruoja ne tik sparčiai besikeičiančius vartotojų įpročius, bet ir naują verslo pasaulio realybę. Šiandien verslams, norintiems eksportuoti savo produktus ar paslaugas į bet kurią pasaulio rinką, įėjimo barjeras yra kaip niekada žemas. Verslams nebereikia ieškoti vietinių prekybos tarpininkų, jie gali pasiekti galutinius vartotojus tiesiogiai“, – sako A. Valatka.
„Mūsų kuriama vertė yra paremta know how, leidžiančiu verslams pasiekti galutinius vartotojus bet kurioje juos dominančioje rinkoje. Generuoti pardavimus leidžia skirtingų marketingo veiksmų kompleksas, kurį sudaro reklamos kampanijos socialiniuose tinkluose ir paieškos sistemose, įvairios remarketingo strategijos, el. laiškų rinkodara ir turinio, skirto reklamos kampanijoms, kūrimas. Esame performance agentūra, todėl mūsų verslo modelis yra paremtas konkrečiais rezultatais“, – teigia T. Grigalevičius.
Agentūroje „We deliver“ šiuo metu dirba 32 specialistai. Įmonių grupei „YNOT Holdings“ be „We deliver“ taip pat priklauso skaitmeninės reklamos agentūra „YNOT Media“, besispecializuojanti internetinės rinkodaros, el. prekybos ir reklamos technologijų srityse.