2020 m. agentūros apyvarta augo 71 proc. ir viršijo 1,002 mln., o tiesioginės pajamos siekė 268 178 Eur ir buvo 34,4 proc. didesnės nei 2019 m.
„Influenceriai.lt“ agentūros įkūrėjos ir vadovės Lauros Aleksandravičės teigimu, tokį įmonės veiklos rodiklių augimą lėmė nuoseklus darbas bei klientų pasitikėjimas, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
„Nuolatinis tobulėjimas ir tvirtas vertybinis pagrindas leido užsitikrinti didžiųjų prekių ženklų pasitikėjimą ir ilgalaikes partnerystes. Subūrėme stiprią komandą, kurios pagrindinė orientacija – tai kokybė, tiek bendraujant su klientais ir nuomonės formuotojais, tiek kuriant ir įgyvendinant reklamos kampanijose. Šiandien džiaugiamės, kad savo klientams esame ne tik reklamos tarpininkas, bet partneris, kartu kuriantis sprendimus ir vystantis ilgalaikę darbo su nuomonės formuotojais strategiją“, – sako L. Aleksandravičė.
Prognozuojama, kad iki 2022 metų nuomonės formuotojų industrijos vertė išaugs iki 15 mlrd. JAV dolerių. Lietuvoje ši sritis taip pat sulaukia vis didesnio prekių ženklų dėmesio.
Su „Influenceriai.lt“ agentūra nuomonės formuotojų komunikaciją įgyvendinančios didžiausios lietuviškos kosmetikos gamintojos „BIOK laboratorijos“ „Kilig“ prekių ženklo vadovės Ievos Semaškienės teigimu, influenceriai sudaro reikšmingą „Kilig“ komunikacijos dalį.
„Nuomonės formuotojus pasitelkiame siekdami stiprinti prekių ženklo įvaizdį, didinti žinomumą ir skatinti pardavimus. Kosmetikos kategorija yra itin palanki darbui su influenceriais, nes jie geba organiškai ir detaliai perteikti produktų savybes bei pojūčius, o, svarbiausia, tai puikus būdas kurti artimą ryšį su savo tiksline auditorija“, – įsitikinusi I. Semaškienė.
„Kilig“ prekių ženklo vadovė pastebi, kad Lietuvoje jau yra susiformavusi darbo su nuomonės formuotojais kultūra, prie kurios puoselėjimo reikšmingai prisideda ir specializuotos influencerių marketingo agentūros.
„Specializuotos influencerių marketingo agentūros jau išaugo tiesiog „atstovaujančių“ agentūrų rūbą ir tapo kūrybiškus sprendimus teikiančiais ir už galutinę paslaugos kokybę atsakančiais partneriais. Agentūros daugumą nuomonės formuotojų pažįsta asmeniškai, todėl klientams gali parinkti labai tikslingus ir potencialiai sėkmingus influencerius, gebančius ne tik ištransliuoti prekių ženklo žinutę, bet ir besidalinančius tomis pačiomis vertybėmis“, – teigia I. Semaškienė.
Reikšmingus pokyčius Lietuvos nuomonės formuotojų rinkoje pastebi ir L. Aleksandravičė. Anot jos, ši sritis šiuo metu yra brandos etape.
„Rinkoje jau turime nusistovėjusias darbo praktikas, kainas, daugybę prekių ženklų, išbandžiusių šią reklamos priemonę, netgi didesnį valstybinių institucijų dėmesį, pavyzdžiui, specialias reklamos žymėjimo gaires. Visgi, nuomonės formuotojų rinka keičiasi nuolatos, tačiau augimas – tai ne tik sekėjų skaičiaus didėjimas, tai ir naujų kanalų, formatų atsiradimas, integracijos galimybių plėtra“, –teigia agentūros vadovė.
Rinkos pokyčiai laukia ir šiemet. Pasak L. Aleksandravičės, trumpalaikes partnerystes dar aktyviau keis ambasadorių programos bei didės klientų lūkesčiai nuomonės formuotojų reklamos kokybei.
„Influenceriai.lt“ agentūra savo veiklą visose Baltijos šalyse pradėjo 2018 metais. Šiuo metu agentūra padeda įgyvendinti nuomonės formuotojų projektus tokiems klientams kaip „Lidl Lietuva“, „Huawei Technologies“, „BIOK laboratorija“, „Azeta vaistinė“, „Pieno žvaigždės“ ir kt.