„Po trisdešimt veiklos metų galime drąsiai vadintis kūrybiškai praktiška agentūra, kuri sugeba derinti ne tik gerus kampanijų rezultatus, bet ir kūrybiškus sprendimus“, – pranešime žiniasklaidai teigė agentūros strategijos vadovas Tomas Bartninkas.

Anot jo, šių laikų komunikacijai nebetinka globalūs ir unifikuoti sprendimai. Tiesa, nors agentūra ir palieka „McCann“ šeimą, ji ir toliau išlaikys profesinius ryšius su plačiausiu agentūrų tinklu pasaulyje. „Tiesa, dabar daugiau dėmesio skirsime savo veiklai Lietuvoje ir Baltijos regione, kur turime ilgamečius ir darbais patikrintus partnerius“, – apie ambicijas pasakojo T. Bartninkas.

„Šūkiu „Truth Well Told“ (liet. gerai papasakota tiesa) savo darbe vadovavomės beveik 20 metų, todėl ieškodami naujo pavadinimo nenutolome nuo savo darbo vertybinio pamato – tiesos“, – apie naują agentūros pavadinimą pasakojo kūrybos vadovas Mantas Velykis. Anot jo, kūrybiškumas visuomet prasideda nuo tiesos, todėl naujasis pavadinimas yra ir įsipareigojimas.

„TRUTH“ ir toliau tęsia savo pradėtus darbus su tokiais prekių ženklais kaip „Maxima“, „Telia“, Šiaulių bankas, „Pergalė“, „Utenos alus“, „Ignitis“, Kauno „AKROPOLIS“ ir kitais. Agentūroje išlieka ir visa iki šiol joje dirbusi komanda, kuri ir toliau savo klientams siūlys rinkodaros strategijos, kūrybos, dizaino, skaitmeninės reklamos ir kitas paslaugas.

„TRUTH“ yra seniausia nepertraukiamai dirbanti reklamos agentūra Lietuvoje. Ji pirmoji šalyje laimėjo prestižinį „Kanų liūtų“ apdovanojimą, taip pat 2018-aisiais paskelbta kūrybiškiausia šalies agentūra. Jos lentynas puošia tokie kūrybiškumo ir efektyvumo apdovanojimai kaip „Adrenalinas“, „Password“, NAPA, EPICA, D&AD, „Eurobest“ ir daugybė kitų. Agentūra šiemet atsidūrė ir tarp dešimties Lietuvos sektorių lyderių reklamos ir ryšių su visuomene srityje.