Šia socialine kampanija, kurią agentūra įgyvendino Centrinės projektų valdymo agentūros (CPVA) užsakymu, buvo skatinamas visuomenės suvokimas, kad globoti tėvų netekusius vaikus yra kilnu ir prasminga, siekta keisti neigiamas nuostatas dėl globojamų vaikų integracijos į visuomenę.
„Laimėję CPVA konkursą kampanijai įgyvendinti, sumanėme sukurti ir papasakoti istoriją, kuri paliestų daugelio mūsų širdis. Istoriją apie tai, kad tėvų globos netekę vaikai – tarsi mažieji princai iš visiems žinomos A. de Sent Egziuperi alegorinės pasakos, bando suprasti pasaulį, ieško draugų ir tikros meilės. Tokie patys kaip mes visi, ne „iš kitos planetos“. Tiek visuomenės nuomonės pokyčiai, tiek kampanijos nuskinti apdovanojimai per visus metus rodo, kad ši idėja visiškai pasiteisino“, – sako pokyčių komunikacijos agentūros „Idea prima“ vykdančioji direktorė Ernesta Karalienė.
Reprezentatyvių tyrimų duomenimis, po įgyvendintos kampanijos 7 proc. punktais iki 72 proc. padaugėjo gyventojų, pritariančių, kad globoti be tėvų likusius vaikus yra būtina. Gyventojų, manančių, kad globoti tokius vaikus yra kilnu ir prasminga, padaugėjo 3 proc. punktais iki 45 procentų.
Tris mėnesius trukusi kampanija „Aš toks kaip tu. Ne iš kitos planetos“ apėmė visuomenės nuomonės tyrimų, ryšių su žiniasklaida, turinio rinkodaros, vizualinės kūrybos, skaitmeninės komunikacijos, lauko, kino ir TV reklamos veiklas. Kampanijos metu sukurtas socialinis klipas buvo transliuotas LRT kanalu.
„Aš toks kaip tu. Ne iš kitos planetos“ šiemet taip pat pateko tarp geriausių Lietuvos komunikacijos kampanijų rinkimuose „PR Impact Awards 2023” ir Baltijos šalių komunikacijos apdovanojimuose „Mi:t&links. Baltic Communication Awards 2023“. Pastaruosiuose apdovanojimuose UAB „Idea prima“ šiais metais pripažinta geriausia komunikacijos agentūra Baltijos šalyse.