Agentūra „Isobar“, tarp kurios klientų yra tokie prekės ženklai kaip „L`Oreal“, „Heineken“, „Vodafone“, „Nestle“ ir kiti, ryžosi neįprastam eksperimentui. Jie ne tik patys sukūrė du naujus prekės ženklus – saulės akinius „We Are Eyes“ ir kavinę „The Side Project“ - bet ir patys ėmėsi jų vystymo, norėdami geriau suprasti, su kokiais iššūkiais kasdien susiduria jų klientai.
„Pasirinkome saulės akinius, kaip verslą, pasižyminti didele pelningumo marža. Anksčiau tai buvo rinka, kurioje dominuodavo keli didieji žaidėjai, bet dabar ji tampa vis atviresne naujai įeinantiems prekės ženklams“, - portalui „AdAge“ komentavo agentūros atstovas Giorgos Vareglou.
Šis eksperimentas agentūrai truko dešimt mėnesių, per kuriuos ji užsiėmė produkto kūrimu, dizainu, logistika, kainodara ir pardavimais. Reklamos kampanijos kūrimas, pasak agentūros atstovų, buvo lengviausia dalis, užtrukusi vos dvi savaites.
„Šis eksperimentas mus tikrai daug ko išmokė. Linksmiausia dalis buvo tos dvi savaitės, kai viskas buvo aišku. Kai esi specialistas, manai, kad ta maža verslo dalis, kurią išmanai geriausiai, yra ir pati svarbiausia, bet mums tai padėjo pamatyti didesnį vaizdą. Produkto vystymas neabejotinai buvo pati svarbiausia dalis“, - pasakojo G. Vareglou.
Agentūros atstovai pasakoja, kad pardavinėdami saulės akinius iš pradžių jie investavo į reklamą „Google“ ir „Facebook“, tačiau tai veikė ne visur: Rumunijoje ir Bulgarijoje jie ilgai nepardavė nė vienų akinių. Viskas pasistūmėjo į priekį į pagalbą pasitelkus socialinių tinklų žvaigždes.
Tuo tarpu atidarę kavinę jie pažadėjo kas tris mėnesius peržiūrėti kainodarą ir sumažinti kavos kainą, jei ją pirks pakankamai žmonių. Po pirmos peržiūros kainos buvo sumažintos 15 proc. Agentūra kavinėje taip pat pristato savo kliento „Nestle“ produktus ir eksperimentuoja su įvairiomis akcijomis. Pavyzdžiui, savo darbuotojams pasiūlė vaišintis kava nemokamai, jei ateis tarp 9-9.30 val. „Deja, ši idėja nesuveikė. Visgi mes esame kūrybinė agentūra“, - juokėsi G. Vareglou.