Tyrimo, kurį sudarė du etapai, metu buvo apklausta daugiau nei 2 000 respondentų. Rezultatai rodo, kad net 92 proc. švaresnių degalų vartotojų svarbu ar net labai svarbu tokiu būdu prisidėti prie aplinkos tausojimo.

„Atlikto tyrimo rezultatai parodo, jog, siekdami rinkai pasiūlyti aplinką tausojančias degalų alternatyvas, judame teisingu keliu. Visuomenė darosi vis sąmoningesnė ir jai išties svarbu, kokioje aplinkoje gyvena ir leidžia laisvalaikį, kokioje aplinkoje gyvens jų vaikai. Mūsų atnaujinta reklamos kampanija „Švaresni degalai. Švaresni plaučiai“ buvo orientuota ne tik į tuos, kurie jautriausi užteršto oro temai – aktyviai sportuojančius, jaunas šeimas, laisvalaikį leidžiančias mieste – bet ir visus tuos, kurie yra neabejingi oro taršai. Tyrimu siekėme išsiaiškinti, ar sprendimas rinktis švaresnius degalus patenka į jų akiratį ir nulemia vartojimo įpročius“, – pranešime žiniasklaidai pasakoja UAB „Neste Lietuva“ generalinis direktorius Ringaudas Steikūnas.

„Neste Lietuva“ reklamos kampanija rado savo auditoriją, nes net 71 proc. respondentų patvirtino, jog paskutiniu metu matė degalinių tinklo reklamą. Apie 30 proc. iš jų reklama sukėle teigiamus įspūdžius.

Atnaujinusi reklamos kampaniją „Neste Lietuva“ be reklamos ėmėsi ir kitų žingsnių – dviems didelį dalyvių skaičių sutraukusiems renginiams įmonė tiekė švariausią rinkoje dyzeliną Pro Diesel, kuris buvo naudojamas generatoriuose, gaminant švaresnę elektros energiją. Sveikesne aplinka galėjo pasidžiaugti vasarą vykusių „Laisvės pikniko“ ir diskusijų festivalio „Būtent“ dalyviai.

„Remdami didelio dalyvių skaičiaus sulaukiančius festivalius drauge norėjome atkreipti ir kitų verslo atstovų dėmesį bei parodyti, jog, siekdami savo verslo gerovės, turime nepamiršti ir aplinkos, kurioje visi gyvename. Tikime, kad ateityje įvairių aplinką tausojančių iniciatyvų vis daugės ir mūsų technologiniai sprendimai, grindžiami tvirtomis vertybėmis, leis dar labiau prie to prisidėti“, – teigia R. Steikūnas.