„Šiemet Kalėdų kampanijai pasirinkome išties jautrią kūrybinę idėją. Norime priminti, kad didžiausia dovana yra meilė artimiesiems ir draugams, o visas kitas dovanas – galima rasti „Akropolyje“. Siekėme priminti, jog privalome pasirūpinti esančiais aplink -tai ne tik mūsų artimieji, bet ir augintiniai“, – sako Dominykas Mertinas, „Akropolis Group“ Rinkodaros ir komunikacijos vadovas.

Prekybos ir pramogų centrų „Akropolis“ kalėdinę reklamą sukūrė kūrybinė agentūra „Not Perfect Vilnius“, jos gamyba pasirūpino gamybos namai „Dansu“.

Panaudota daugiau nei 1000 litrų sniego tirpalo

Reklamos kūrėjų teigimu, filmavimo metu pavyko suvaldyti didžiausius rizikos veiksnius. „Patyrusios filmavimo komandos žino, jog didžiausi rizikos faktoriai filmavimo aikštelėje yra darbas su vaikais, gyvūnais, specialiaisiais efektais, darbas naktinėmis pamainomis bei kito sezono imitacija. Retai pasitaiko, kad visi šie elementai susijungtų viename projekte, tačiau būtent taip atsitiko filmuojant šią kalėdinę reklamą“, – pasakojo „Dansu“ režisierius Ernestas Jankauskas.

Pasak jo, ruošiantis filmavimui teko aplankyti ne vieną aikštelę – svarstytos tiek sniego arenos tiek filmavimo paviljonai, kol galiausiai įvertinus visus saugumo bei estetinius reikalavimus buvo pasirinktas filmavimas atokiose Lietuvos miškuose. Suradus vietą – teko atrasti tinkamiausią medžiagą slydimui.

„Kitas svarbus iššūkis buvo trasų, tinkamų šunų kinkiniams su rogėmis, paruošimas. Turėjome atrasti slydimui tinkamiausią medžiagą, tiesiamą ant miško kelio, bei sniegą imituojančių putų derinį. Priimti sprendimai pasiteisino, o žiemos efektui sukurti buvo sunaudota daugiau nei 1000 litrų putų sniego tirpalo“, – apie iššūkius pasakojo režisierius.

Reklamos epicentre – mišrūnė Ricotta

Ne ką mažesniu išbandymu tapo ir darbas su keturkojais aktoriais, kadangi jiems nenurodysi, į kurią pusę žiūrėti ar kokią snukučio išraišką rodyti, tačiau pagrindine heroje tapusi mišrūnė Ricotta – puikiai vaidino. Ji įkūnijo mažą šuniuką, kuris iš meilės savo šeimininkei nori dalyvauti sniego rogių varžybose kartu su dideliais haskiais.

Tiesa, reklamoje įsiamžinę haskiai realybėje nebuvo tokie draugiški mažajai Ricottai – teko roges tempiančius šunis ir pagrindinę vaizdo klipo heroję filmuoti atskirai. Tuo tarpu Ricottos šeimininkė, šunų dresuotoja Nadežda Fedotova, džiaugėsi kūrybinės komandos parodytu rūpesčiu ir dėmesiu mišrūnei.

„Visa kūrybinė komanda buvo labai dėmesinga Ricottai – nuo žmogaus, kuris numezgė jai megztuką, iki reklamos režisieriaus. Tikrai reikėjo kalytę ir pasaugoti, ir daryti pertraukėles, kad pailsėtų ar sušiltų, nes ji neturi šildančio poplaukio. Filmavimai vyko dvi naktines pamainas, tačiau Ricotta išbuvo energinga ir geros nuotaikos iki pat pabaigos. Tiesa, po to miegojo visą dieną“, – įspūdžiais dalijasi reklamos herojės šeimininkė N. Fedotova.

Tiesa, Ricottos istorija taip pat neeilinė. Ji buvo išgelbėta iš nelegalios veisyklos Jonavoje, net devynis mėnesius buvo laikyta spintoje, nematė dienos šviesos. Šiandien – tai žvalus ir energingas šuo, dalyvaujantis sportinio paklusnumo varžybose, vaikų edukacijose ir noriai besifilmuojantis reklamose.

„Akropolio“ Kalėdų kampanijos reklama ir jos heroje tapusi Ricotta tapo įkvėpimu ir prekybos bei pramogų centrų kalėdinio laikotarpio aktyvacijoms. Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ gruodžio mėnesį bus galima sutikti ir šunytės Ricottos maskotą.