Pasak „Akropolis Group“ komunikacijos departamento vadovo Dominyko Mertino, didžiosios „Akropolių“ reklaminės kampanijos paprastai organizuojamos bendrai Lietuvos ir Latvijos rinkoms. Kuriant jas siekiama atsižvelgti į kiekvienos iš abiejų šalių rinkos aktualijas, konkurencinę aplinką ir vartotojų poreikius, taip pat siekiama rinkodarinės komunikacijos vientisumo ir tęstinumo. Būtent todėl buvo nuspręsta vykdyti tarptautinį konkursą ir išsirinkti partnerius, aktyviai dirbančius tiek Lietuvoje, tiek Latvijoje, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Džiugu, kad mūsų partneriu ilgalaikiam bendradarbiavimui tapo reklamos agentūra „Not Perfect Companies“, kurios darbai ir pasiekimai rodo, kad ji, kaip ir mes, vertina kokybę ir išskirtinumą. Tiek agentūros konkursinių pasiūlymų kūrybiškumas ir struktūruotas pateikimas, tiek pirmųjų, jau vykdomų, projektų valdymo kokybė nuteikia pozityviai“, – sako D. Mertinas.

Rygos „Akropole“ su „Not Perfect Riga“ bendradarbiauja nuo 2018 metų. Kartu su „Not Perfect Riga“ per tą laiką įgyvendinta ne tik Rygoje įsikūrusio prekybos ir pramogų centro įvedimo į rinką kampanija, bet ir kelios bendros reklamos kampanijos Lietuvos ir Latvijos „Akropoliams“.

„Dėkojame iki šiol su mumis dirbusiai kūrybinei agentūrai „Clinic212“ už dvejus sėkmingo bendradarbiavimo metus ir daugybę sėkmingai įgyvendintų projektų. Taip pat esame dėkingi visiems tarptautinio konkurso dalyviams už kokybiškai ir kūrybiškai parengtus pasiūlymus bei motyvaciją bendradarbiauti”, – sako D. Mertinas.

Bendradarbiavimą su „Not Perfect Vilnius“ Lietuvoje „Akropoliai“ pradeda reklamine kampanija „Pasiilgome jūsų“, tuo pačiu pristatydami naują vizualinį prekybos ir pramogų centrų reklaminį identitetą.

Akropolio kampanija

„Kaip „Žalgiris“ krepšinyje, taip „Akropolis“ tarp prekybos centrų – tai vienas iš nedaugelio ikoniškų prekės ženklų Lietuvoje. „Akropolis“ supažindino lietuvius su tuo, kas yra prekybos centrai, yra jų sinonimas ir tuo pačiu geba kasdien išlikti žingsniu priekyje šioje ypatingai konkurencingoje kategorijoje. Mums didelė garbė imtis užduoties tą žingsnį prieš konkurentus didinti“, – teigia „Not Perfect Companies“ vadovas Paulius Senūta.

„Not Perfect Companies“ veiklą Lietuvoje pradėjo 2000-aisiais, kaimyninėje Latvijoje agentūra veikia nuo 2009 m. Daug patirties dirbant su mažmeninės prekybos įmonėmis sukaupusi agentūra yra gavusi ne vieną nacionalinį ir tarptautinį apdovanojimą už įgyvendintas reklamines kampanijas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)