Prekės ženklai ir iki šiol galėjo nusipirkti reklamą „Amazon“ patys, pasinaudodami tam specialiai sukurtomis savitarnos platformomis. Tačiau tai, kad net didieji prekės ženklai perka didžiulius reklamos kiekius tiesiai iš „Amazon“, atsisakydami reklamos agentūrų kaip tarpininkų – naujas „Amazon“ fenomenas, rašo portalas „Digiday“. Portalo šaltinių duomenimis, „Amazon“ vis dažniau siunčia savo pardavimų komandos atstovus į susitikimus su rinkodaros vadovais, kad jie susitartų dėl tiesioginio bendradarbiavimo.

„Amazon“ rinkodaros ir reklamos pardavimų skyriaus viceprezidentas Sethas Dallaire teigė, kad kompanija, tiesiogiai dirbdama su prekės ženklais, jiems siūlo mažmeninės prekybos duomenų analizę, konsultuoja, kodėl prekyboje gali pritrūkti atsargų, ar kokią kainodarą veiksmingiausia taikyti.

„Su kai kuriais mūsų didžiaisiais prekės ženklais mes dirbame kartu, padedame, kad jie gautų užtikrintas pozicijas išpardavimų metu, taip pat, pavyzdžiui, kartu sukuriame reklamos planą ir ir padedame jį sėkmingai įgyvendinti“, – aiškino S. Dallaire.

Vienas iš tokių prekės ženklų yra kompanija „HP“, kuri yra didelė „Amazon“ gerbėja. Jos medijų skyriaus vadovas Danas Salzmanas sako, kad „Amazon“ šiuo metu yra jų trečias pagal dydį medijų partneris po „Facebook“ ir „Google“.

„Žinant, kad paieška „Amazon“ ir ten esantys vartotojų atsiliepimai yra labai svarbi apsipirkimo dalis labai didelei daliai „HP“ vartotojų, „Amazon“ reklamos produktai yra labai efektyvus įrankis, atvedantis vartotojus prie mūsų prekės ženklo“, – komentavo D. Salzmanas.

Lego“ taip pat reklamą „Amazon“ perka tik tiesiogiai ir tam skiria vis didesnį biudžetą. „Lego“ netgi turi specialiai tik jiems skirtą „Amazon“ polapį ir niekas iš „Lego“ konkurentų negali ten pardavinėti savo produkcijos.

„Amazon“ sako, kad reklamos agentūros jiems vis dar išlieka svarbios, tačiau panašu, kad ji vis labiau žengia „Google“ pėdomis: „Google“ taip pat stengiasi pereiti prie tiesioginio darbo su prekės ženklais atsikratant visų tarpininkų.

Tačiau prekės ženklai, nors ir naudodamiesi „Amazon“ siūlomomis galimybėmis, įžvelgia čia slypinčią gilesnę problemą, susijusią su tuo, kad „Amazon“ nori tuo pačiu metu būti ir mažmeninės prekybos kompanija, ir reklamos platforma. Prekės ženklai nuogąstauja, kad skirdami pinigus „Amazon“, jie dar labiau sustiprins šią kompaniją ir padės auginti paties „Amazon“ prekės ženklų verslą – taigi, tam tikra prasme, stiprins savo konkurentą.