„Pastebėjome, kad visuomenėje trūksta žinių apie „Amber Grid“ veiklą ir ateities planus, kai plėsdami atsinaujinančiąją energetiką stiprinsime Lietuvos energetinę nepriklausomybę. Šiuo metu esame ant energetikos sektoriaus pokyčių slenksčio, kuriame visiškai naują žaliojo vandenilio infrastruktūrą ir kviečiame prisidėti ne tik planuojant, bet ir planus paverčiant realiais veiksmais“, – pasakoja Milda Januškevičienė, „Amber Grid“ komunikacijos projektų vadovė.
„Amber Grid“ darbdavio kampanija „Įprasmink veiksmais!“, kurios pamatą sudaro aplinkosaugos ir energetikos pertvarkos manifestas, rinkodaroje matuojamomis metrikomis (impresijomis) sulaukė tris kartus didesnio dėmesio, nei buvo planuota.
„Mylėti nepakanka – reikia rūpintis“, „Grožėtis nepakanka – reikia išsaugoti“, „Žinoti nepakanka – reikia pritaikyti“, „Svajoti nepakanka – reikia planuoti“. Tai – tik dalis manifesto, kuriuo „Amber Grid“ tūkstančiuose ekranų (tarp jų – ir kino) skelbė pagrindinę bendrovės misiją. Be to, įtvirtino savo kaip novatoriško, aplinką tausojančio darbdavio pozicijas.
Pagrindinė manifesto idėja – visuomenę ir save pačius paskatinti mintis paversti veiksmais. Kitais žodžiais, ne trypčioti, bet daryti.
„Manifestu sakome: mylėti aplinką yra gera pradžia, tačiau iš tiesų svarbu ja rūpintis. Žinių turėti yra gerai, tačiau nepritaikytos jos tampa bevertės. Kaip tai galime pakeisti? Kurdami sprendimus, rūpindamiesi bendruomene, planuodami ateitį ir galiausiai aktyviai dalyvaudami kuriant energetikos ateitį. Manifestas mus visus skatina įveikti ir aplinkosauginius iššūkius – taip į šias eilutes telpa visi pagrindiniai „Amber Grid“ įsipareigojimai“, – sako M. Januškevičienė.
Kampanija pasižymėjo efektyvumu
Kūrybinis kampanijos procesas paremtas pasakojimu, atsispiriančiu nuo bendrovės tvarios energetikos ateities vizijos. Komanda sutelkė dėmesį į žinutes, kurios įkvėptų imtis veiksmų bei atsakomybės.
„Kviesdami talentingus specialistus, turime įtaigiai atskleisti autentišką šios organizacijos kultūrą, – teigia kampanijos sumanytojų „Spark Agency“ kūrybos vadovas Dainius Gasparavičius. – Pastebėjome, kad įvairialypę „Amber Grid“ veiklą ir strateginius tikslus vienija praktiška, į veiksmą orientuota inžinerinė pasaulėžiūra. Tokia tvirtai ant žemės stovinčių energetikų komanda. Papasakoti apie tai įtaigiai pasirinkome aukščiausią principų deklaracijos formą – manifestą. Stiprios įžvalgos ir drąsios išraiškos rezultatas – daugiau kaip 500 tūkst. impresijų.“
Pasak „Amber Grid“ atstovės M. Januškevičienės, ši kampanija pasižymėjo pasiekiamumu, o jos rodikliai buvo puikūs – biudžetas panaudotas efektyviai, pasiekta daugiau matomumo mažesnėmis sąnaudomis.
Kampanija parodė solidesnius nei tikėtasi skaičius beveik visomis metrikomis: CPM (tūkstančiui parodymų tenkančios sąnaudos) sugeneruota triskart daugiau impresijų, o CPV (vieno parodymo sąnaudos) pozicijoje – beveik keturis kartus daugiau. Kampanijos dažnis taip pat viršijo planą tiek pagal CPM, tiek pagal CPV pozicijas. Prie daugiau nei pusės milijono impresijų dar pridėję 60 tūkstančių porų akių kino teatruose, pasiekta tikrai stiprių rezultatų.
„Amber Grid“ kampanija įrodo, kad vertybėmis grindžiama komunikacija tikrai gali pakeisti organizacijos įvaizdį. Sudėtingą bendrovės veiklą išverčiant į aiškią, įtikinamą aplinkosauginę ir energetinę žinutę, gamtinių dujų operatoriui pavyko viską pasakyti paprastai: esame į ateitį žvelgiantis ir atsakingas darbdavys.
„Šia kampanija ne tik išplėtėme visuomenės supratimą apie „Amber Grid“ vaidmenį energetikos sektoriuje, bet ir padidinome jos patrauklumą esamų ir potencialių darbuotojų akyse. Jau dabar per darbo pokalbius iš kandidatų sulaukiame komentarų, kad siųsti paraišką pastūmėjo matytas manifestas, kuris atspindėjo paties žmogaus savybes. Vertybėmis paremti pasakojimai gali tikrai apčiuopiamai prisidėti prie prekės ženklo suvokimo ir darbdavio įvaizdžio“, – pabrėžia M. Januškevičienė.