Pabandė reaguoti į prastėjančią visuomenės emocinę sveikatą

E. Stonkė pasakojo, kad mintis visą rugsėjį agentūrai nedalyvauti konkursuose, tai yra, atsisakyti galimybės gauti naujus užsakymus, kilo pernai, stebint psichologinę būklę tiek agentūroje, tiek apskritai visuomenėje – po pandemijos ir prasidėjusio Rusijos karo prieš Ukrainą buvo akivaizdu, kad visi įsitempę dar labiau nei įprastai.

„Kad ir kaip mes stengėmės tarsi palaikyti ritmą, imtis įvairių prevencinių priemonių, kurios turėtų stabdyti tą žmonių jausmą, mums nepavyko. Grįžome į biurą, kai tik leido galimybės, nes labai jautėme poveikį žmonių emocinei sveikatai, pastebėjome, kad sunku susikalbėti, kad darbai nevyksta taip sklandžiai kaip biure ir pan. Mums visa tai labai atsiliepia – dirbame komandomis, visada bendradarbiaujame, visas mūsų rezultatas grįstas žmonėmis. Tad nusprendėme, kad reikia patiems atsigręžti į save ir pasižiūrėti“, – pasakojo E. Stonkė.

Ji tikino, kad po pirmojo eksperimentinio mėnesio pernai sulaukė daug teigiamo grįžtamojo ryšio: „Aišku, vadovai kartais turi savo įsivaizdavimą, bet jautėme ir daugiau darbuotojų vienybės, žmonės atviriau vienas su kitu dalinosi kažkokiais potyriais, jausmais – tikrai jautėsi pagyvėjimas. Be to, tikrai jaučiasi ta HR (žmogiškųjų resursų valdymo – red. pastaba) dalis, kai pasakoji žmonėms, kuriuos samdai, kad pas mus vyksta tokie dalykai, jie priima labai pozityviai“.