„Apple“ prekės ženklas įvertintas 263,4 mlrd. JAV dolerių – 87 proc. daugiau nei prieš metus. Įspūdingą šuolį lėmė sėkmingas „Apple Inc.“ verslo diversifikavimas, mažinant jo priklausomybę nuo „iPhone“ pardavimų. Šio prekės ženklo išmaniųjų telefonų pardavimams tenkanti visų „Apple Inc.“ įplaukų dalis sumenko iki pusės nuo dviejų trečdaliu 2015 metais.
„Diversifikavimo politika paskatino tokių skaitmeninių paslaugų kaip „App Store“, „iCloud“, „Apple Podcasts“, „Apple Music“, „Apple TV“, „Apple Arcade“ plėtrą. Vien pirmąją naujųjų metų dieną „App Store“ klientai išleido 540 mln. dolerių“, – teigiama „Brand Finance“ apžvalgoje.
Antrąją šio naujausio reitingo eilutę užėmė „Amazon“ (254,2 mlrd. dolerių, 15 proc. daugiau nei prieš metus), trečiąją – „Google“ (191,2 mlrd. dolerių, 1 proc. daugiau).
Į pirmąjį dešimtuką taip pat pateko „Microsoft“ (140,4 mlrd. dolerių) „Samsung“ (102,6 mlrd. dolerių), „Walmart“ (93,19 mlrd. dolerių), „Facebook“ (81,5 mlrd. dolerių), ICBC (72,8 mlrd. dolerių), „Verizon“ (68,9 mlrd. dolerių), „WeChat“ (67,9 mlrd. dolerių).
Du trečdaliai šių metų „Brand Finance Global 500“ sąraše išvardintų prekės ženklų bendros vertės – JAV ir Kinijos kompanijų.