„2019 m. planuojame išleisti kelis naujus prekių ženklus bei atnaujinti dalį esamų, tad ieškojome komunikacijos partnerių, galinčių plėsti vartotojų rinką ir kūrybiškai pristatyti tiek garsiausius mūsų produktus, tiek naujoves. „vipcommunications“ pateiktos įžvalgos bei numatyta strategija tiksliausiai atitiko tai, kokį įvaizdį norime kurti socialiniuose tinkluose“, – pranešime žiniasklaidai teigia „Arimex“ marketingo vadybininkė Audronė Viliūtė.

„Vis daugiau kompanijų bei prekių ženklų prioritetą teikia būtent komunikacijai socialiniuose tinkluose. Todėl didesnę svarbą įgauna gebėjimas ne tiesiog kurti turinį, bet tai daryti remiantis aiškia strategija bei situacijos analize. Džiugu, jog „vipcommunications“ investicijos į skaitmeninės komunikacijos komandą atsipirko ir vis daugiau klientų patiki savo socialinių tinklų komunikaciją mums“, – aiškina agentūros skaitmeninės komunikacijos komandos vadovė Monika Šimkevičiūtė.

Nuo 1991 m. Lietuvoje veikianti „Arimex“ siūlo gausų džiovintų vaisių, uogų, riešutų ir jų mišinių asortimentą. Socialinė įmonės veikla skirta sveikam ir aktyviam gyvenimo būdui propaguoti, o visa įmonės tiekiama produkcija, prieš pasiekdama parduotuvių lentynas, yra 100 procentų patikrinama kokybės kontrolės.

Tryliktus veiklos metus skaičiuojanti integruotos komunikacijos agentūra „vipcommunications“ teikia ryšių su visuomene, krizių, korporatyvinės, rinkodaros ir skaitmeninės komunikacijos, renginių organizavimo paslaugas bei kūrybinius sprendimus. Tarp didžiausių agentūros klientų: „Swedbank“, „IKI“, „Lietuvos oro uostai“, „Tele2“, „Švyturys-Utenos alus“, „Tez Tour“, „Electrolux“, „JUNG Vilnius“ ir kiti.