Reklamos, dizaino ir komunikacijų specialistus vienijančia platformos „Art Directors Club of Europe“ (ADCE) iniciatyva „Creative Express“ yra skirta jaunųjų kūrybininkų tobulėjimui. Kasmet vis kitame mieste ji suburia talentingiausius žemyno meno vadovus, tekstų kūrėjus, grafikos dizainerius tam, kad šie gilintų žinias su savo bendraamžiais ir patyrusiais mentoriais. Kūrybinių sesijų metu jie kelias dienas dirba kartu ir ieško rinkodaros sprendimų tam tikrai iš anksto suformuluotai užduočiai. Šiais metais Vilniuje jie kartu kurs idėjas, galinčias auginti Lietuvos sostinės žinomumą visoje Europoje.
„Vilniaus istorija pradėta skaičiuoti tada, kai Lietuvos didysis kunigaikštis Gediminas pirmą kartą paminėjo miestą viename iš savo laiškų užsienio pirkliams ir amatininkams. Praėjus 700 metų, su dideliu džiaugsmu kviečiu kūrybiškus protus iš visos Europos atrasti mūsų miestą ir kartu kurti drąsias jauno Vilniaus reklamos koncepcijas“, – teigė oficialų kvietimą jauniesiems Europos šalių kūrybininkams išsiuntęs Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius.
Kartu su jaunaisiais reklamos specialistais į Vilnių atvyks ir būrys užsigrūdinusių industrijos profesionalų. Jie prižiūrės kūrybinį procesą ir dalinsis patirtimi bei įkvepiančias pranešimais. Intriguojančią panelinę diskusiją apie Vilniaus pozicionavimą istoriniame kontekste renginio dalyviams ir žiūrovams taip pat ruošia žinomas šalies istorikas Alfredas Bumblauskas.
Renginio „Creative Express: Vilnius 700 Young“ šeimininkė „The Atomic Garden Vilnius“ – vienintelė reklamos ir kūrybiškumo mokykla Baltijos šalyse, veikianti nuo 2014-ųjų. Mokiniai čia mokosi dirbdami lyg reklamos agentūroje ar jos kliento pusėje.
Šis projektas yra Vilniaus 700-ojo jubiliejaus programos dalis.