Iki šiol „Proto vėtra“ veikė kaip komunikacijos partnerių tinklas, vienijantis asocijuotų komunikacijos ir rinkodaros profesionalų komandas, kurį pernai subūrė komunikacijos konsultantas A. Žilinskas. Prie A. Žilinsko komandos prisijungus komunikacijos konsultantei G. Buivydienei, „Proto vėtra“ iš asocijuotų partnerių tinklo transformuojasi į strateginės komunikacijos agentūrą.
Agentūra teiks strateginės komunikacijos, ryšių su visuomene, komunikacijos žiniasklaidoje ir socialiniuose tinkluose paslaugas, konsultuos darbdavio įvaizdžio klausimais, padės klientams valdyti komunikacijos krizes.
Visapusiškos korporatyvinės ir rinkodaros komunikacijos paslaugos ir toliau bus teikiamos pagal poreikį pasitelkiant asocijuotus partnerius – prekės ženklo, vaizdo ir garso turinio, skaitmeninės rinkodaros ir interneto svetainių turinio kūrimo profesionalus, taip praplečiant agentūros kompetencijas ir prisitaikant prie skirtingų klientų poreikių.
Pasak „Proto vėtros“ partnerio ir direktoriaus A. Žilinsko, prieš pusantrų metų įkurto komunikacijos profesionalų bendradarbystės tinklo idėja pasiteisino kaip efektyvus būdas į atskirų projektų komandas greitai suburti aukštą kompetenciją turinčius ir vienas kitą papildančius profesionalus – tiek tarpusavyje nekonkuruojančių įmonių projektų vadovus, tiek savarankiškai dirbančius konsultantus.
„Prie „Proto vėtros“ prisijungus Giedrei, ankstesnis paslaugų teikimo modelis nuo šiol transformuojasi – tampame savarankiška strateginės komunikacijos agentūra. Asocijuotų partnerių tinklo modelį pagal poreikį ketiname ir toliau taikyti tolesnėse mūsų veiklose. Rinkoje matome didelį kokybiškų strateginės komunikacijos paslaugų poreikį, todėl planuojame aktyvią agentūros veiklos plėtrą – su kolege būsime aktyvūs ir vienas kito kompetencijas papildantys lygiaverčiai partneriai“, – teigia A. Žilinskas.
„Gyvename informacijos amžiuje, kuriame vis didesnę vertę įgyja kokybiška, koncentruota ir tiksli komunikacija. Tokia komunikacija padeda įmonėms siekti savo tikslų ir kurti abipusiai naudingą santykį su savo darbuotojais, partneriais bei klientais. Matydami šias tendencijas savo klientams teiksime į jų verslo tikslus orientuotas strategines komunikacijos paslaugas“, – sako G. Buivydienė, agentūros „Proto vėtra“ partnerė ir strateginės komunikacijos vadovė.
Tarp agentūros „Proto vėtra” klientų yra elektronikos inžinerijos pramonės įmonė „Kitron“, investicijų valdymo įmonė „I Assset Management“, fintech bendrovės „Faktoro“ ir „Travel Union“, telekomunikacijų ir vaizdo bei garso sprendimų įmonė „Lantel“, atliekų perdirbimo ir tvarkymo įmonė „Ekobazė“, valymo ir pastatų ūkio priežiūros bendrovė „Corpus A“.
A. Žilinskas verslo ir viešojo sektoriaus komunikacijos srityje dirba daugiau nei 20 metų – buvo „Vilniaus prekybos“ ir „Euroapotheca“ vaistinių tinklo korporatyvinių reikalų vadovas, dirbo SEB banko ryšių su žiniasklaida vadovu, Seimo pirmininko atstovu spaudai, buvo atsakingas už komunikaciją su žiniasklaida Europos komitete prie LR Vyriausybės.
G. Buivydienė patirtį komunikacijos srityje sukaupė dirbdama prekybos tinklo „Rimi“ viešųjų ryšių vadove, projektų vadove ryšių su visuomene agentūrose „Publicum“, „Agency 1323” bei dirbdama žurnaliste ir redaktoriaus pavaduotoja žurnale „Veidas“. G. Buivydienė yra pelniusi „Media4Change“ premiją už aukščiausius standartus žurnalistikoje, laimėjusi tarptautinius apdovanojimus „Mi:t&Links“, „PR Impact Awards“ už darbdavio įvaizdžio ir komunikacijos kampanijas.