Normunds Staņēvičs, „Food Union“ generalinis direktorius Europos regione, sako, kad bendrovė mato potencialą ir toliau stiprinti „Kārums“ prekės ženklo pozicijas Baltijos šalyse bei plėsti asortimentą nuo varškės sūrelių pereinant ir į kitus formatus.

Bendrovės atstovai teigia, kad „Kārums“ logotipas tapo modernesniu ir lakoniškesniu: „Pakuotės išlaikė prekės ženklui charakteringą oranžinę spalvą, kurią papildė atnaujintas logotipas ir lengvai skaitomi produktų pavadinimai, siekiant suteikti dar daugiau patogumo „Kārums“ vartotojams. Siekiant dar labiau pabrėžti skonius, ant pakuočių atsirado didelės uogos, vaisiai, bei kiti skonį nusakantys elementai.“

„Kārums“ yra žinomiausias ir perkamiausias pieno produktų prekės ženklas Latvijoje. Įgyvendinti tokį vartotojų pripažinimą turinčio prekės ženklo pokyčius yra nemenka atsakomybė. Mūsų siekis buvo išlaikyti pagarbą beveik 30 metų egzistuojančio prekės ženklo istorijai, suformuotam įvaizdžiui vartotojų širdyse, tačiau tuo pat metu supaprastinti ir atnaujinti prekės ženklo vizualinį vaizdą, sustiprinant pagrindinius elementus taip, jog pirkėjai lengvai atpažintų naują pakuotę parduotuvėse ir teigiamai įvertintų šiuos pokyčius“, – paaiškina Ieva Ražinska, „Food Union“ marketingo vadovė.

Karums

Skelbiama, kad produktų receptūros ir skoniai nesikeis.

Kompanija nusprendė sugrąžinti ir „Kārums“ simbolį varną, kurią daugelis mena nuo vaikystės laikų. Šis simbolis atsirado centre virš logotipo, jis taip pat modernesnis. Varna simbolizuoja „Kārums“ prekės ženklo vertybes – autentiškumą, teisingumą, draugiškumą ir paprastumą. Jis pasirodys ant daugumos produktų pakuočių ir ateityje.

„Kartu su vaizdiniais pasikeitimais suteikėme „Kārums“ prekės ženklui ir naują socialinį vaidmenį – didinti „sveiką“ pasitikėjimą savimi visuomenėje ir sugebėjimą pažvelgti į save iš šalies su šypsena. Per savo produktus ir komunikaciją „Kārums“ pasistengs nuoširdžiai ir su humoru žmonėms priminti, jok kiekvieną kasdienę situaciją galima paversti malonesne pasakius gražų žodį, komplimentą ar tiesiog pavaišinus šalia esantį žmogų sūreliu – tai visuomet pakelia nuotaiką, žmogus pasijunta vertinamas“, – papildo I. Ražinska.