Renginio organizatoriai pasakoja, kad po pernai pirmą kartą išbandyto formato, kai pranešėjams skiriamas 8 minučių limitas, sulaukė daug teigiamų tiek dalyvių, tiek pačių pranešėjų atsiliepimų: ne vienas minėjo, kad trumpas laikas leidžia susikoncentruoti į esmę.
„Pats aštuonių minučių sumanymas gimė kaip noras sukurti vietą, kurioje kiekvienas norintis gali išsakyti savo idėjas ir mintis, tačiau dar pernai pradėjus bendrauti su pranešėjais paaiškėjo, kad tik daug pasiekę žmonės turi ir nori ką pasakyti. Todėl aštuonių minučių zona iš tikro yra tam tikra prasme šlovės galerija, kurioje žmonės dalinasi savo pasiekimas, išmintimi ir įžvalgomis“, - sako Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) direktorius Gintaras Šeputis
„Pernai reikėjo išdrįsti priimti tokį sprendimą, tačiau kartu su komanda nusprendėme, kad pabandome. Trumpas pranešimas reiškia, kad pranešėjas pateikia tik svarbiausią esmę, iš esmės tik vieną žinutę. Be to, tokie pranešimai taip pat neprailgsta ir auditorijai – jei vienas pranešėjas neįdomus, tiesiog žino, kad po kelių minučių bus kitas.“, - antrino Lietuvos marketingo asociacijos (LIMA) direktorius Gintautas Kučas.
Šiais metais „8 minučių zonoje“ bus 30 pranešimų, kurių metu bus galima pasisemti kūrybiškumo ir įžvalgų iš pranešėjų, pasidalinsiančių savo mintimis aktualiomis temomis. Jau dabar galite pasinagrinėti, kas Jums įdomiausia.
Skaitmeniniai sprendimai ir inovacijos
Karolis Žukauskas. Iš Lietuvon.lt varpinės: kaip internetas išgelbės turizmą Lietuvoje.
Kodėl verta paklausyti? Užkietėjęs keliautojas Karolis iš pomėgio keliauti po Lietuvą pradėjo kurti Lietuvon.lt projektą: jau startavo žemėlapis, maršrutų prenumerata, numatyta ir daugiau naujienų. Lietuvon.lt projektas nominuotas sėkmingiausia 2016 m. turizmo iniciatyva.
Agnė Svetnickaitė. Verslas už komforto zonos - kodėl ir kaip?
Kodėl verta paklausyti? Agnė atsakinga už vieno iš ESKIMI produktų - mobilios reklamos platformos - plėtrą Azijoje. Bangladešas, Mianmaras, Indija - tai tik kelios rinkos, kuriose jau gerai žinomi lietuviško produkto privalumai. Gyvenimas keliomis valandomis į priekį, bandymas suprasti bei perprasti kitas kultūras ir geriausių sprendimų klientams ieškojimas - būtent taip atrodo kiekviena Agnės diena.
Jurgita Ramzytė. „#užkyšį“ arba apie korupciją kitaip.
Kodėl verta paklausyti? Viešojo sektoriaus institucijos dažnai ieško „saugių“, „neiššaukiančių“ komunikacijos priemonių ir formų, kurios, deja, gali tapti tik „baltu triukšmu“ originalių ir vizualiai patrauklių žinučių jūroje. Šįkart - bandymas būti kitokiems kalbėti paprasta ir suprantama kalba, sudominti auditoriją ir paskatinti susimąstyti.
Avi Itzkovitch, Izraelis. Kaip inovacijoms panaudoti žaidimų galią.
Kodėl verta paklausyti? Nes mes visi mėgstame žaisti, bet ne visi žinome, kaip panaudoti žaidmus kūrybiškam mąstymui ir inovacijoms.
Aidis Dailikas. Ar „Facebook“ gali padėti sukurti geresnę reklamą?
Kodėl verta paklausyti? „Facebook“ supranta, kad vartotojams svarbiausia – įdomus ir įtraukiantis turinys. Deja, šiame tinkle vis dar matome krūvas šlamšto, adaptuotų TV ir spaudos kampanijų ir visiškai neįdomaus triukšmo. Vienas geriausių „Facebook“ reklamos ir analizės specialistų Lietuvoje, vienas pirmųjų, pradėjusių kalbėti apie augančią socialinių tinklų įtaką ir siūlyti profesionalias socialinių tinklų rinkodaros konsultacijas, Aidis Dalikas pabandys paskleisti pagrindines žinutes apie tai, kaip kurti reklamą, kuri PATINKA, šiek tiek plačiau.
Netradicinės idėjos, pasiūlymai rinkai ir įžvalgos
Evaldas Jansas. Kur prasideda ir kur baigiasi realybė.
Kodėl verta paklausyti? Tapytojas, video menininkas, performansas, „Evaldo Janso studija" įkūrėjas kalbės apie autentiškumą, eksperimentų ir ieškojimų svarbą kūrybos procesuose. Filmo „Laisvė kurti" autorius, dažnai peržengiantis normalumo ribas, gali priversti jus apsinuoginti ir jaustis „nepatogiai".
Edita Kabaraitė (Editos kastingas). Kūrybiškumas atrenkant personažus castingui.
Kodėl verta paklausyti? „Edita kastingo" įkūrėja teigia, jog darbai padaromi tik tada, kai juos darai. Edita kviečia kartu išspręsti kūrybiškumo užduotį: keturi personažai scenoje. Kiek reklamų ar siužetų galima sukurti turint 4 aktorius?"
Kūrybiniai sprendimai kultūros srityje
Dalia Ibelhauptaitė. Būti kūrybiškam svarbu tiek darbe, tiek asmeniniame gyvenime. Iš kur semtis kūrybinio įkvėpimo? Kur slypi kūrybiškumo šaltiniai?
Kodėl verta paklausyti? Apie kūrybiškumo svarbą gyvenime kalbės viena žymiausių Lietuvos teatro režisierių, „Vilnius City Opera" įkūrėja Dalia Ibelhauptaitė. Nuolat stebinanti savo kūrybine energija menininkė teigia, kad asmenybės kūrybingumas yra ne tik talentas, bet ir nemažas iššūkis pačiam kūrėjui.
Lina Pilibavičiūtė (Fish eye). Mix & Fix
Kodėl verta paklausyti? Pranešimas apie meninį tyrimą, kuris buvo atliekamas nuojautos, kūrybiškumo ir alchemijos pagalba. Lina Fisheye yra tarpdisciplininio meno kūrėja, laisvai samdoma fotografė, dirbanti mados, reklamos, interjero, portreto ir socialinės fotografijos srityse.
Verslo ir startuolių kūrybiniai sprendimai
Žilvinas Lešinskas. „Gigafactory LT – nulinis biudžetas, didžiulis entuziazmas, maksimalūs rezultatai.
Kodėl verta paklausyti? „Gigafactory LT", siekdami atkreipti „Tesla" dėmesį į Lietuvą ir pakviesti investuoti Lietuvoje, sukūrė visiškai netikėtą turinį: pastatė „Tesla" baterijų gamyklą Kruonyje „Minecraft" žaidime. Tačiau kūrybiškumo komandai prireikė ne tik čia: neturėdami biudžeto jie sugebėjo atrasti tinkamus komunikacijos kanalus ir savo tikslus viršijo su kaupu.
-----------
Šalia „8MIN zonos" „ADfest" konferencijoje bus pagrindinių pranešimų zona, „Pokalbių prie arbatėlės" zona ir socializacijai skirtas kiemelis „Plytų denis“.