Naujasis logotipas atkartoja 1930 metais sukurto „Avon“ logotipo linkius, o nauja spalvų gama įkvėpta moters veido gyvybingumo, teigiama pranešime žiniasklaidai.
Pažymima, kad prekės ženklo evoliucija sutapo su 135-tuoju „Avon“ gimtadieniu.
„Watch Me Now“ – naujas ir ryškus etapas „Avon“ istorijoje. Subrendome pokyčiams, bet taip pat norime išsaugoti per 135 metus suformuotą išskirtinį grožio suvokimą. Pasitelkdami per tiek laiko sukauptas žinias apie tarpusavio žmonių santykius, socialinio pardavimo galią bei įtraukdami virtualius įrankius leisime atsiskleisti visiems mūsų grožio konsultantų talentams ir potencialui, – apie pokyčius kalba Angela Cretu, grožio kompanijos „Avon“ generalinė direktorė. – Mes vis dar augame ir tobulėjame, siekiame praplėsti grožio ribas ir įrodyti pasauliui, kad jis yra atviras visiems. Mes ir toliau atvirai kalbėsime apie savo vertybes, kovosime už moterims svarbias idėjas ir kursime pokyčius jų labui, tik tai darysime dar drąsiau ir atviriau.“
Vienijanti daugiau nei 50 šalių gyvenančių 5 milijonų moterų pasaulinį tinklą, kompanija per pastaruosius 12 mėnesių sparčiai plėtojo veiklą skaitmeninėje erdvėje, virtualiais įrankiais padėjo konsultantams puoselėti internetinės prekybos įgūdžius, kūrė naujai patentuotus gaminius.
2020 metais pastebimas ir susidomėjusiųjų „Avon“ kompanija ir produktais skaičiaus augimas. Šiemet Lietuvoje apsipirkimų „Avon“ internetinėje parduotuvėje sausio-birželio mėnesiais padaugėjo net dvigubai, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Taip pat per pirmąjį šių metų pusmetį išaugo ir konsultantų skaičius – jis padidėjo 35 proc.
Naujoji „Avon“ kampanija rugsėjį pasirodė įvairiuose vartotojams prieinamuose kanaluose.