Pasak prekių ženklo „Cortlex“ vadovės Ingridos Kažemėkaitės-Vitkauskienės, pandeminis kontekstas užaugino dar didesnį IT produktų poreikį verslams, tad tam ieškota partnerių, galinčių užtikrinti įmonės žinomumą tiek Lietuvos, tiek užsienio rinkose, padėti suburti stiprią komandą pritraukiant geriausius savo sričių specialistus dirbti pas juos.
„Vieni didžiausių iššūkių įmonei bandant įsitvirtinti Lietuvos rinkoje – jaučiamas talentų trūkumas bei noras plėsti įmonės žinomumo ribas. Šiomis dienomis, kai tinkami IT sprendimai verslams tapo nepakeičiami, norime, kad mūsų komunikacija būtų aktuali ir pritraukianti ne tik potencialius Lietuvos, bet ir užsienio rinkos klientus bei darbuotojus. Būtent todėl rinkomės komunikacijos ir rinkodaros agentūrą, turinčią patirtį bendradarbiaujant su tarptautinėmis kompanijomis, taip pat suvokiančią skirtingas rinkas ir jų specifiką. Panašus požiūris – į etikos principus bei į atliekamų darbų kokybę – taip pat buvo svarbus veiksnys renkantis partnerius. Manau, kad tai yra svarbu norint kurti ryškius, drąsius bei išskirtinius komunikacijos sprendimus, kurie leistų kryptingai siekti verslo tikslų ir formuoti įmonės prekių ženklo veidą“, – teigia I. Kažemėkaitė-Vitkauskienė.
Komunikacijos ir rinkodaros agentūros „Berta&“ vadovė Berta Čaikauskaitė pastebi, jog galimybė vesti nuolat augančios ir perspektyvios IT sferos įmonės komunikaciją į priekį – dar vienas malonus laimėjimas agentūros komandai.
„Stebėdami esamas tendencijas, žinome, jog paveiki ir įtraukianti darbdavio komunikacija yra svarbus žingsnis siekiant užtikrinti geriausių savo srities specialistų pritraukimą į įmonę. O štai kokybiška skaitmeninė komunikacija – raktas, norint pritraukti būsimus klientus ir didinti įmonės žinomumą. Be jokios abejonės, mūsų komandos gebėjimas greitai atrasti efektyvius B2B, B2E sprendimus padės kurti sėkmingą ir lūkesčius atitinkančią dinamiško prekių ženklo „Cortlex“ komunikaciją, auginti žinomumą. Be to, turima tarptautinių kompanijų komunikacijos patirtis bus pagrindas atliepiant šių dienų aktualijas ir už Lietuvos ribų“, – teigia B. Čaikauskaitė.
Šiuo metu komunikacijos ir rinkodaros agentūros „Berta&“ klientais yra tokios įmonės, kaip „Electrolux“, „Švyturys-Utenos alus“, „JUNG Vilnius“, „The Body Shop”, „Bolt”, „Audiomedika“, „Falck“, „Venipak“ ir kiti.