Naująjį „Baltic Amadeus“ prekės ženklo identitetą sukūrė prekės ženklo kūrimo ir dizaino agentūra „Folk“, inspiruota „Baltic Amadeus“ filosofijos. Šios filosofijos epicentre yra žmogus, asmenybė, kuris kasdieniame darbe kalba kodų kalba – dėl to šia kalba užšifruotas žmogaus veidas ir tapo naujojo prekės ženklo kūrybine išraiška, logotipu.
Pasak D. Dužinsko, IT rinka yra dinamiška, taigi toks ir naujasis „Baltic Amadeus“ prekės ženklas – besikeičiantis ir vaizduojantis skirtingas emocijas, sudėliotas iš kodų kalbos simbolių, kurių pagrindinė – šypsena.
„Skirtingi yra mūsų darbuotojai, unikalūs klientai ir jų iššūkiai, kuriuos sprendžiame. Taigi skirtingomis šypsenomis kartais šypsosis ir mūsų prekės ženklas“, – sako „Baltic Amadeus“ personalo ir marketingo vadovas.
„Baltic Amadeus“ – viena iš didžiausią patirtį sukaupusių IT bendrovių Baltijos šalyse, turinti daugiau nei 190 kvalifikuotų profesionalų, ir toliau sparčiai auganti. 2017-aisiais metais įmonė „Verslo žinių“ buvo pripažinta Moderniausiu darbdaviu.
Šiaurės Europos laivininkystės, finansų, energetikos ir telekomunikacijų rinkoms „Baltic Amadeus“ teikia specializuotos programinės įrangos kūrimo paslaugas, veikia kaip nuotolinis programavimo centras, diegia daiktų interneto (IoT) ir veiklos duomenų analizės (BI) sprendimus.