Bendradarbiavimas apims strateginio ir taktinio konsultavimo paslaugas verslo kelionių komunikacijos klausimais bei strateginių komunikacijos veiksmų įgyvendinimą bendrovės paslaugų verslas verslui (angl. B2B) segmente.
„Viena iš daugiau kaip 30 metų veikiančios mūsų bendrovės specializacijų – verslo kelionių organizavimas Lietuvoje ir užsienyje. Esame vienas didžiausių šio segmento žaidėjų ir šiuo metu paslaugas teikiame daugiau kaip 700 Lietuvos ir tarptautinių įmonių bei valstybės institucijų. Siekiame dar labiau stiprinti savo prekės ženklo įvaizdį, didinti žinomumą verslo kelionių organizavimo sektoriuje. Ieškojome komunikacijos partnerių, kurie turėtų patirties su B2B sektoriaus komunikacija, ir tikime, kad bendradarbiavimas su naujaisiais partneriais mums padės pasiekti išsikeltus tikslus“, – sako „Baltic Clipper“ generalinis direktorius Egidijus Vaišvilas.
„Idea prima“ direktorius, partneris Paulius Tamulionis teigia, kad darbas su „Baltic Clipper“ reiškia galimybę komandos patirtį panaudoti dar vienoje verslo šakoje ir taip toliau tobulėti.
„Laikome aukštu įvertinimu, kad vienas šalies turizmo rinkos lyderių pasirinko bendradarbiauti su mūsų agentūros komanda. Trisdešimt metų augančiai „Baltic Clipper“ padėsime išnaudoti visas išmanios komunikacijos galimybes ir tapti dar labiau matomu, pirmuoju verslo kelionių organizatorių pasirinkimu. Esame pasiryžę siekti užsibrėžtų pokyčio tikslų, siūlydami integruotos komunikacijos sprendimus, grįstus situacijos analize ir ekspertinėmis įžvalgomis“, – teigia P. Tamulionis.
1992 m. veiklą pradėjusi kelionių agentūra „Baltic Clipper“ yra suteikusi paslaugų daugiau kaip 3 mln. klientų. Bendrovė teikia paslaugas privatiems asmenims ir įmonėms, organizuoja įvairaus pobūdžio keliones: nuo poilsinių ir pažintinių iki verslo kelionių – darbuotojų pervežimo, išvykų į konferencijas, pastaraisiais metais išpopuliarėjusių darbostogų ir kt.
„Baltic Clipper“ yra pasaulinio verslo kelionių aptarnavimo tinklo „BCD Travel“, veikiančio 109 šalyse ir turinčio daugiau nei 13,5 tūkst. darbuotojų, atstovė Baltijos šalyse, nuo 1996 m. – IATA (Tarptautinės oro vežėjų asociacijos) narė, turinti galimybę užsakyti skrydžių bilietus visomis kryptimis. Įmonėje dirba 78 specialistai, teikiantys platų paslaugų spektrą 8 skirtinguose Lietuvos miestuose veikiančiuose agentūros biuruose, taip pat internetu.
Nuo 2002 m. veikianti pokyčių komunikacijos agentūra „Idea prima“ teikia paslaugas daugiau nei 30 verslo ir viešojo sektoriaus klientų, tarp kurių – koncernas „SBA Grupė“, Medicinos bankas, „Elektrum Lietuva“, „Circle K“, Lietuvos investicinių ir pensinių fondų asociacija, Tarptautinis Šiaulių oro uostas, „Husqvarna“, „Realco“, „Gintarinė vaistinė“, „Akropolis Group“, „Čili Holdings“ ir kiti.
„Idea Prima“ – viena daugiausiai tarptautinių ir vietos apdovanojimų pelniusi agentūra. „PR Impact Awards 2022“ agentūra pelnė 5 apdovanojimus už įgyvendintus skirtingus komunikacijos projektus.