Prekybos ir laisvalaikio centro „Mega”, prekybos centrų „Banginis” Klaipėdoje ir Vilniuje marketingo projektams vadovavusi I. Goštautaitė-Gedutė aktyviai dirbo prie prekybos ir laisvalaikio centro „Mega” plėtros projekto, po kurio Baltijos šalių nekilnojamo turto forumo apdovanojimuose „Mega” buvo pripažinta geriausiu 2017 metų prekybos centru Baltijos šalyse, rašoma pranešime žiniasklaidai.

I. Goštautaitė-Gedutė įgyvendino ir didžiausio Baltijos šalyse vaikų edukacinio pramogų centro „CurioCity“, duris atvėrusio prekybos ir laisvalaikio centre „Mega” praėjusių metų gegužę, marketingo strategiją bei įvedimą į rinką.

Nauja marketingo vadovė pakeitė Rasą Vyšniauskienę, kuri po 10-ies darbo metų šioje įmonėje ketina pradėti nuosavą verslą.

UAB „Baltic Red” – viena didžiausių komercinio nekilnojamo turto plėtros ir valdymo kompanijų Baltijos šalyse, teikianti integruotas komercinio nekilnojamojo turto paslaugas. Įmonė specializuojasi prekybinės paskirties nekilnojamojo turto srityje, plėtoja ir valdo logistikos centrus bei biurų kompleksus.