Festivalyje „Balticbest 2018“ „Autoriai“ laimėjo bronzinį apdovanojimą ryšių su visuomene kategorijoje už donorystės skatinimo kampaniją „Mirštu, kaip noriu gyventi“. Kampaniją inicijavo Irenos Matijošaitienės fondas.

Šiemet tai ne pirmas „Mirštu, kaip noriu gyventi“ įvertinimas. Ši kampanija Baltijos regiono ryšių su visuomene apdovanojimuose „Mi:t&links. Baltic Communication Awards“ buvo pripažinta geriausia Socialinių kampanijų ir Integruotos komunikacijos kategorijose, o „Autoriai“ pripažinti Lietuvos Metų agentūra. Rinkodaros apdovanojimuose „Password“ „Mirštu, kaip noriu gyventi“ pelnė net tris prizus, tarp jų ir efektyviausios metų kampanijos, o reklamos festivalyje „Adrenalinas“ buvo pripažinta geriausia socialine reklama.

„Šie metai mums išties tokių nesibaigiančių apdovanojimų metai. „Mirštu, kaip noriu gyventi“ triumfavo kone kiekvienuose apdovanojimuose, kur teikėme paraiškas. Žiuri buvo pastebėti ir kiti projektai – „Pozuoja intelektas“ bei Jaunimo linijos begėdystės kampanija. Sėkmės priežastis – taiklios įžvalgos ir kruopštus įgyvendinimas. Džiaugiamės, kad esame tarp lyderių ir dirbame kaip dirbę“, – pranešime žiniasklaidai sako „Autoriai“ vadovė Giedrė Šileikytė.

„Autoriai“ tarp Baltijos šalių agentūrų užėmė ketvirtąją vietą, į priekį praleidę latvius DDB ir „Deep white“ bei „Optimist“ iš Estijos.

Šiuose apdovanojimuose taip pat buvo įvertinta ir daugiau lietuvių darbų: agentūrai „Godspeed Branding“ auksas skirtas už Lietuvos kultūros instituto projektui „Gastronomy Book: How the Future King of England Ate Peacock in Vilnius“ kurtą dizainą, o agentūrai „&andstudio“ sidabras už Socialinių mokslų kolegijai kurtą vizualų identitetą.

Šiemet festivalyje „Balticbest“ buvo pateikti 208 darbai. Nuo šių metų „Balticbest“ galėjo dalyvauti ne tik Baltijos regiono, bet visos Europos šalys, kurių gyventojų skaičius neviršija 5 mln. Taigi paraiškas galėjo teikti ne tik Lietuva, Latvija ar Estija, bet ir Kroatija, Slovėnija, Airija, Kipras, Malta, Gruzija, Liuksemburgas ir t.t. Geriausius išrinko tarptautinė komisija, kurią sudarė žinomų kūrybinių agentūrų atstovai iš Suomijos, Kroatijos, Slovėnijos, Gruzijos, Estijos, Latvijos ir Lietuvos.