„Per pastaruosius kelerius metus savo klientams sukūrėme ir įgyvendinome itin daug ryškių ir efektyvių darbų, kurių išskirtinumą jau daugybę kartų įvertino tarptautinės apdovanojimų komisijos. Šiemet tai jau trečias kartas, kai esame paskelbiami metų geriausiais. Titulas įpareigoja mus būti dar alkanesniais bei kūrybiškumo ir kokybės standartą kilstelti dar aukščiau“, – sakė Raminta Rimkienė, agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ partnerė ir direktorė.

Metų agentūros titulą „Fabulai“ pelnė pergalės viešojo sektoriaus ir korporatyvinės komunikacijos kategorijose. Agentūros įgyvendinta LR Vidaus reikalų ministerijos visuomenės švietimo kampanija „Esame komanda. Turime planą“, skirta ugdyti gyventojų pasiruošimą ekstremalioms situacijoms, pripažinta geriausia Baltijos šalių viešojo sektoriaus komunikacijos kampanija. Trečios vietos apdovanojimą korporatyvinės komunikacijos kategorijoje pelnė „Bio City“, didžiausio biotechnologijų miesto Europoje, pristatymo visuomenei projektas.

Į apdovanojimų trumpąjį sąrašą pateko dar trys „Fabulos“ darbai – tai „McDonald’s“ socialinės atsakomybės kampanija „Nusprendei išsinešti? Nepamiršk išmesti! Paprasta!“, naujojo Vilniaus oro uosto terminalo pristatymas visuomenei bei Lietuvos oro uostų įdarbinimo kampanija „Unikalios patirtys Lietuvos oro uostose prasideda nuo darbo pokalbio“.

Apdovanojimuose buvo nominuoti penki kūrybinės integruotos komunikacijos agentūros „INK agency“ įgyvendinti projektai. Daugiausiai apdovanojimų agentūra susišlavė socialinės komunikacijos kategorijoje, kurioje buvo nominuoti du agentūros įgyvendinti projektai. „Telia Global Services Lithuania“ inicijuotas Nacionalinis IT iššūkis užėmė antrąją vietą, o „Telia“ Skaitmeninės pažangos centro pristatymas – trečiąją.

Šiemet agentūra įveikė itin didelę konkurenciją – Baltijos šalių komunikacijos apdovanojimuose buvo pateikta 231 paraiška. „INK agency“ direktorės Jolitos Kochanskės teigimu, šios pripažinimo sulaukusios kampanijos – profesionalios bei kūrybingos agentūros komandos ir ilgalaikės partnerystės su „Telia“ rezultatas.

„Apdovanojimuose konkuravome patys su savimi – net du „Telia“ projektai pakliuvo tarp geriausių socialinių kampanijų. Vertiname tai kaip sėkmingos partnerystės su klientu įrodymą. Didžiuojamės dirbdami su bendrove, kuri drąsiai imasi lyderystės spręsti visuomenei aktualius iššūkius, ir turėdami galimybę prisidėti prie prasmingų projektų“, – sako J. Kochanskė.

Antrąja vieta įvertintos kampanijos metu siekta skatinti 7-9 klasių moksleivius ir mokytojus dalyvauti „Telia Global Services Lithuania“ organizuojamame Nacionaliniame IT iššūkyje ir taip didinti susidomėjimą programavimu, skatinti rinktis IT profesiją. Šiam projektui „INK agency“ sukūrė kūrybinę koncepciją, suplanavo ir įgyvendino įvairias skaitmeninės komunikacijos ir viešųjų ryšių priemones, kurių dėka apie Nacionalinį IT iššūkį sužinojo visos šalies mokyklos, buvo pritraukta daugiau nei 8,5 tūkst. dalyvių.

Trečiosios vietos apdovanojimo sulaukusi „Telia“ Skaitmeninės pažangos centro pristatymo kampanija šūkiu „Metas formuoti skaitmeninį Lietuvos imunitetą“ siekė supažindinti ir edukuoti visuomenę apie technologijų galimybes ir grėsmes. Vos per pirmąją šios kampanijos savaitę pavyko pasiekti daugiau nei milijoną žmonių.

„INK agency“ iš Rygos parsivežė ir dar vieną apdovanojimą – trečiąja vieta B2B komunikacijos kategorijoje įvertinta „Telia“ Skaitmeninės pažangos centro kampanija „Apsauga apsaugai nelygi“.

Kampanijos metu vidutinės ir didelės Lietuvos įmonės buvo kviečiamos pasinaudoti „Telia“ Skaitmeninės pažangos centro siūloma galimybe nemokamai įsivertinti savo skaitmeninį atsparumą ir jį sustiprinti kartu su „Telia“ ekspertais.

„Adverum“ laimėjo 2 vietą viešųjų reikalų (angl. Public Affairs) kategorijoje – pasitelkę ryšius su žiniasklaida ir suinteresuotomis šalimis, klientui, asociacijai „Lietuvos keliai“, kartu su interesų atstovavimo paslaugas ir konsultacijas teikiančia bendrove „Vento Nuovo“ padėjo siekti didesnio finansavimo šalies kelių infrastruktūrai.

„Šis įvertinimas yra simbolis nuoseklaus ir sėkmingo darbo keliant kelių infrastruktūros problematiką visuomenėje ir valstybėje. Daugybė pasisakymų žiniasklaidoje, vieša konferencija, suburtos suinteresuotosios šalys ir ekspertai padėjo, kad faktais grįstą žinią apie nepakankamo finansavimo problemą išgirstų ir valdžios institucijos. Žinoma, tai nėra pabaiga, norint užtikrinti saugius, ekologiškesnius ir patogesnius kelius, būtina siekti, kad pakankamas finansavimas taptų nuolatinis“, – sako „Adverum“ vyresnioji partnerė Ieva Naujalytė.

Konkursas „Mi:t&Links. Baltic Communication Awards 2024“ yra vienas svarbiausių Baltijos šalių komunikacijos rinkos renginių, vykstantis nuo 2005 m. Konkursą organizuoja LaKA (Latvijos komunikacijos asociacija) kartu su komunikacijos agentūra „Public ID“. Konkurso tikslas – suteikti galimybę komunikacijos sektoriaus profesionalams pristatyti sėkmingiausius praėjusių metų darbus, pasisemti įkvėpimo iš kitų bei apdovanoti geriausius projektus.