„Autorių“ ir sveikatos priežiūros bendrovės „GlaxoSmithKline Lietuva“ kurta šviečiamoji iniciatyva „Čia tik lėlė“ buvo įvertinta kaip geriausia socialinė iniciatyva Baltijos šalyse.
Nulinio biudžeto kategorijoje laimėtoju paskelbtas Alytus ir Alytaus meras Nerijus Cesiulis už komunikaciją gaisro Alytuje metu.
Geriausia integruotos komunikacijos kampanija Baltijos šalyse pripažintas LRT projektas „Tegul žydi laisvė“, skirtas Baltijos kelio 30-mečio minėjimui. Kampanija įgyvendinta LRT bendradarbiaujant su kūrybos agentūra „New!“ ir menininkais Ieva Makauskaite ir Viačeslavu Mickevičiumi.
Agentūrai „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ skaitmeninės komunikacijos kategorijoje skirta antra vietą už kampaniją skirtą skatinti balsavimą Europos Parlamento rinkimuose „Ar pakelsi bulvę nuo sofos?“.
Korporatyvinės komunikacijos kategorijoje trečia vieta skirta agentūrai „TRUTH“ už kampaniją „Visi mes žmonės“.
Šių metų „Mi:t&links. Baltic Communication Awards“ konkursui buvo pateikti 158 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos, Estijos ir Lenkijos.