„Per 12 veiklos metų „Baltpool“ išaugo į daugiau nei biokuro biržą, nuo kurios pradėjome savo veiklą: Lietuvoje vykdome ir medienos bei šilumos prekybos aukcionus, DAEI bei VIAP lėšų administravimą, o šiemet buvome paskirti ir REDII nacionalinės schemos administratoriumi. Mūsų planuose – ir toliau kelti biokuro rinkos standartus, daug dėmesio skiriant rinkos tvarumui ir skaidrumui. Veiklos mastui gerokai išsiplėtus, kilo poreikis atnaujinti ir mūsų įvaizdį, kad jis geriau atspindėtų naujas strategines „Baltpool“ veiklos kryptis bei sustiprintų mūsų ekspertiškumą tarptautinėje biokuro rinkoje“, – teigia „Baltpool“ generalinis direktorius Andrius Smaliukas.
Naujajam „Baltpool“ logotipui pasirinkta sodriai žalia spalva ir jos atspalviai atspindi tvarumo ir „žalumo“ kryptis vykdant veiklą. Pagal naująjį prekės ženklo vadovą iš esmės atnaujinta ir „Baltpool“ interneto svetainė, daug dėmesio skiriant patogiam naudojimuisi. Naująjį „Baltpool“ logotipą bei vizualinį identitetą sukūrė dizaino agentūra „Andstudio“.