„Finansų rinka Lietuvoje yra viena iš konkurencingiausių, lyginant su kitomis Baltijos šalimis, o mes šiuo metu Lietuvoje vykdome aktyvią plėtrą. 2021 metais pradėjome teikti būsto paskolas, metų pradžioje – indėlių paslaugas privatiems ir verslo klientams, ateityje planuojame pasiūlyti dar daugiau paslaugų ir produktų iš kasdienio bankininkystės krepšelio. Norime parodyti savo konkurencinį pranašumą, naujo požiūrio bankininkystę, orientuotą į paslaugų kokybę. Komunikacija, plečiantis tokiu greičiu, yra itin svarbi – tai žmonėms leidžia daugiau sutaupyti (ar – indėlių atveju – uždirbti) ir daryti informuotus pasirinkimus“, - sako „Bigbank“ Lietuvos filialo vadovas Rolandas Norvilas.
Pasak Erik Murin, agentūros „more“ vadovo, naujoji partnerystė leis sukurti vertę ne tik „Bigbank“, tačiau ir visuomenei: „Nors pagrindinis mūsų bendradarbiavimo tikslas yra užtikrinti, kad apie banko „Bigbank“ teikiamas paslaugas žinotų kuo daugiau Lietuvos gyventojų ir verslų, to dažnai sieksime naudodami edukaciją ir visuomenės švietimą. Lietuvos banko duomenimis, finansinis raštingumas šalyje nuo 2015 metų suprastėjo apie 10 proc., tad pasinaudodami gaunamu viešumu ir dėmesiu, sieksime šią padėtį gerinti ir edukuoti visuomenę apie atsakingą skolinimąsi, apsisaugojimą nuo sukčių, asmeninio biudžeto planavimą, ekonomines tendencijas.“
Bankas „Bigbank“, teikiantis būsto, vartojimo, verslo paskolas bei indėlių paslaugas, įkurtas 1992 m. Estijoje, Tartu. Jis veikia 9-iose Europos šalyse: Estijoje, Latvijoje, Suomijoje, Bulgarijoje, Švedijoje, Vokietijoje, Austrijoje, Olandijoje ir net daugiau kaip 16 metų Lietuvoje. Šiuo metu „Bigbank“ tikslingai investuoja į prekės ženklo stiprinimą, produktų kūrimą ir populiarinimą. Tai atsispindi ir praėjusių metų „Bigbank“ rezultatuose – bendras indėlių portfelis augo 42 proc. ir pasiekė 1,94 mlrd. eurų, paskolų portfelis padidėjo 23 proc. ir pasiekė 1,67 mlrd. eurų, o neaudituotas pelnas padidėjo 25 proc. ir pasiekė 40,8 mln. eurų.
Banko pasirinkta partnerė komunikacijos agentūra „more“ teikia ryšių su visuomene, korporatyvinės, krizių, skaitmeninės komunikacijos ir tekstų rašymo paslaugas. Tarp didžiausių agentūros klientų – buitinės technikos ir elektronikos mažmeninės prekybos tinklas „Topo centras“, vienintelė ne bankinė investicijų valdymo įmonė Baltijos šalyse „Synergy Finance“, investicinių fondų valdymo bendrovė „Nextury Funds“, prekybos tinklas „Maisto Logistikos Centras“, užsakomųjų paslaugų bendrovė „Baltic Assist“ ir kiti žinomi prekės ženklai bei įmonės.