„Per pastaruosius metus „Barbora“ itin sparčiai augo, susidurdama su tokiais naujais iššūkiais, kaip auganti konkurencija, kintantys klientų lūkesčiai ir pačios įmonės plėtra. Ieškojome partnerių, kurie ne tik greitai reaguotų į mūsų dinamiško verslo specifiką, bet ir padėtų kurti vieningą ir, svarbiausia, – ilgalaikę prekių ženklo viziją. Konkurse sulaukėme ne vieno stipraus pasiūlymo, tačiau pasirinkome „Truth“ dėl jų kūrybiško ir vizionieriško požiūrio į darbą. Nors „Barboros“ prekių ženklas jau yra gerai atpažįstamas ir žinomas gyventojams, su naujaisiais partneriais sieksime suteikti jam geriausiai „Barboros“ vertybes atspindintį įvaizdį ir komunikacijos kryptį“, – pranešime žiniasklaidai teigia „Barboros“ komunikacijos vadovė Jurgita Gižaitė-Tulabienė.

„Prisipažinsiu, jau kelerius metus turėjome norą dirbti kartu su „Barbora“, todėl konkursui ruošėmės iš anksto. Daug dėmesio skyrėme analizei ir netgi kritikai. Todėl pasiūlėme vieningą tęstinio pozicionavimo platformą su išskirtine kūrybine linija. Esame holistinė ir į nuoseklų prekių ženklų vystymą orientuota komunikacijos agentūra. Manau, padėjo ir tai, kad turime didelę patirtį prekybos sektoriuje“, – pažymi agentūros „Truth“ strategas Tomas Bartninkas.

Viena iš rinkos lyderių agentūra „Truth“ yra seniausiai dirbanti komunikacijos agentūra Lietuvoje, kuri yra sulaukusi pripažinimo daugelyje vietinių ir tarptautinių apdovanojimų. Tarp agentūros klientų tokie prekių ženklai kaip „Maxima“, Šiaulių bankas, Lietuvos paštas, „Utenos alus“, „Kauno Akropolis“ ir daugelis kitų. Agentūroje dirba 27 komunikacijos ir kūrybos specialistai.