Julija Sosunova, „Barboros“ rinkodaros komandos vadovė pasakojo, kad reklamos „Matysimės dažniau“ autoriai – agentūra „Milk“, su kuriais „Barbora“ ne pirmą kartą sujungia jėgas, nes visuomet pasiekiamas aukštas kampanijų efektyvumas.
„Ši reklama, skirta „Barboros“ pavasario kampanijai „Matysimės dažniau“ – ne išimtis, nes šmaikščiai perteikia mūsų žinutę: „Barboroje“ siūlome daug klientams aktualių akcijų – kas savaitę net po 3500 – todėl kurjeris, iki namų durų pristatantis prekes, matomas taip dažnai, jog ilgainiui tampa tarsi draugu, su kuriuo gera pasisveikinti, o gal net ir turėti savo unikalų pasisveikinimą. Tuo pažymime dar ir tai, kad „Barborai“ svarbu ne tik funkciškai suteikti paslaugą, bet ir auginti prekės ženklo emocinę vertę, kuriant gerus, draugiškus ryšius su klientais – tai paliudytų ir kurjeriai, kasdien sutinkantys aibę klientų, iš kai kurių sulaukiantys ne tik padėkų, bet ir mažų dovanėlių, saldumynų, vaikų pieštų atvirukų“, – kalbėjo ji.
Dabar jie taip pat pradėjo partnerystę su influenceriu Sasha the Jeweller, paskelbusiu konkursą sukurti, nufilmuoti ir soc. tinkluose „TikTok“ ir „Instagram“ pasidalinti savo originaliais pasisveikinimais. Jo laimėtojai gaus riboto leidimo džemperius su unikaliu, rankos paspaudimą simbolizuojančiu logotipu.
„Apie partnerystę su garsiu „TikTok“ turinio kūrėju Sasha (sahathejeweller) svarstėme dar dėliodami kampanijos aktyvacijas skirtingoms auditorijoms. Šis turinio kūrėjas mums tinka savo neformalumu, laisvumu, humoro jausmu“, – aiškino J. Sosunova.
Šįkart „Barbora“ nuspendė apsiriboti tik šiuo vienu influenceriu. „Šis konkursas, papildantis mūsų kampaniją „Matysimės dažniau“, rengiamas bendradarbiaujant tik su Sasha – kartu su juo sukurti ir specialūs SASHA X BARBORA džemperiai konkurso dalyviams“, – teigė ji.
J. Sosunova aiškino, kad „Barbora“ ne pirmą kartą siekia pritaikyti skirtingus kanalus skirtingo amžiaus auditorijoms ir taip jas išplėsti: „Labiausiai norime perduoti emociją, kurią sukūrėme su įvaizdine „Matysimės dažniau“ reklama. Gali būti, kad žmogus, matęs mūsų reklamą televizijos ekrane, nepamatys konkurso su Sasha reklamos „TikTok“, nes tiesiog nesinaudoja šiuo soc. tinklu, ir atvirkščiai. Todėl prie skirtingų klientų bandome artėti skirtingais kanalais ir priemonėmis. Taip orientuojamės ne tik į esamą „Barboros“ auditoriją, bet auginame būsimą klientą“.