„Berry“ prekės ženklą valdančios įmonės „Furniture1“ vadovas Pijus Makarevičius sako, kad perkeldami prekybą į internetą jie tęsia dar ankstesnio prekės ženklo savininko „SBA koncerno“ pradėtą strategiją. „Jų sprendimas buvo atsisakyti fizinių parduotuvių ir visą prekės ženklą perkelti į internetą: tai dabar ir vyksta, uždarinėjami fiziniai taškai, o nuo naujų metų veikla bus tęsiama tik internete“, – pasakoja jis.

Pasak P. Makarevičiaus, perkančių baldus internetu kasmet daugėja. Jo nuomone, tai lemia kelios priežastys. „Viena priežastis – vis aiškiau aprašoma, pateikiamos nuotraukos, video, 3D vaizdai, kaip atrodo išsirinkti baldai. Be to, kai perkama iš patikimo pardavėjo, yra labai paprastos grąžinimo sąlygos, tad žmogus niekuo nerizikuoja ir jam nelieka argumentų, kodėl jis turėtų gaišti laiką ir eiti į saloną“, – aiškina jis, pridurdamas, kad internete jie siūlo tokį baldų pasirinkimą, kokio sutalpinti fizinėse parduotuvėse būtų tiesiog neįmanoma.

Nors elektroninių parduotuvių skaičius Lietuvoje sparčiai auga (internetoparduotuves.lt duomenimis, spalio mėnesį šalyje veikė virš 600 internetinių parduotuvių), savo pozicijų rinkoje lengvai nenori užleisti ir fizinės parduotuvės. Kaip anksčiau rašė DELFI, vien kalbant apie „pasidaryk pats“ parduotuvių segmentą, Vilniuje savo parduotuvę prie Vilniaus vakarinio aplinkkelio neseniai atnaujino „Senukai“, šalia artimiausiu metu planuoja atsidaryti „Depo“, statybas pradeda „Moki-veži“.