Agentūros direktorės Bertos Čaikauskaitės teigimu, rinkos pokyčiai akivaizdūs – net ir tarptautinės kompanijos noriai bendrauja su Lietuvos agentūromis ne dėl papildomo žodžių junginio šalia pavadinimo, o kokybės standarto užtikrinimui vis dažniau užtenka pamatinių vertybių bei įdirbio.
„Mūsų agentūros DNR užkoduotas ėjimas iš komforto zonos, todėl sprendimas atsisakyti svetimo palikimo – natūralus komandinis žingsnis. Be to, kelis dešimtmečius skaičiuojančio „Grayling“ pagrindinė veikla yra lobizmas, o mes keičiame agentūros fokusą, pozicijas stiprindami marketingo ir skaitmeninėje komunikacijoje“, – teigia B. Čaikauskaitė.
„Berta&“ vadovės manymu, tinklinių klientų atėjimas daug kam gali pasirodyti patogus veikimo mechanizmas, tačiau šiandieninė rinka keičiasi, todėl vis daugiau įmonių partnerius renkasi vadovaudamiesi patirties, profesionalumo ir vertybiniais kriterijais.
„Nenorime būti tiesiog dar viena integruotos komunikacijos agentūra, adaptuojančia motininės įmonės sprendimus ir klusniai vykdančia jos nubrėžtus standartus, kurie nebūtinai sutampa su agentūros vertybėmis ir galimybėmis. Priešingai, mūsų vizija yra surasti kitas nepriklausomas agentūras ir su jomis dirbti lygiavertėmis teisėmis“, – lūkesčiais dalijasi B. Čaikauskaitė.
Agentūra „Berta&“ šį prekės ženklą pradėjo naudoti 2019 m. gruodį – iki tol ji buvo pristatoma kaip „vipcommunications“. Prekės ženklas pakeistas po to, kai pasikeitė agentūros savininkai: 2019 m. spalį buvusiam akcininkui Dariui Gudeliui pasitraukus iš verslo, 100 proc. akcijų įsigijo B. Čaikauskaitė
„Berta&“ agentūra dirba su „Švyturys – Utenos alus“, „Electrolux“, „Bolt“, JUNG, „Geberit“, „Čili pizza“, „Ekskomisarų biuru“, „The Body Shop“ ir kt. prekių ženklais.