Nuo šių metų vasario reitinguojant Lietuvos interneto svetaines svarbiausiu rodikliu tapo jose praleidžiamo laiko dalis. Pagal jį ryškiu lyderiu Lietuvos naujienų portalų rinkoje yra portalas DELFI. Vertinant Lietuvos naujienų portaluose praleidžiamo laiko dalį, DELFI vasarį siekė daugiau nei 46 proc., „15min.lt“ – 26 proc., „lrytas.lt“ – 20 proc., „tv3.lt“ – 5 proc., o visi kiti naujienų portalai surinko apie 1 proc. ir mažiau („lnk.lt“ – 1,35 proc., „diena.lt“ – 1,13 proc., „lrt.lt“ – 0,95 proc.)
Vertinant visas lietuviškas interneto svetaines, DELFI Lietuvos interneto vartotojai vasarį praleido daugiau nei 30 proc. laiko, kai, palyginimui, portalui „15min.lt“ tekusi laiko internete dalis buvo 17 proc., o „lrytas.lt“ – 13 proc. Ketvirtoje vietoje pagal šį rodiklį esančiam portalui „tv3.lt“ interneto vartotojai skyrė 3 proc. laiko („lnk.lt“ – 0,88 proc., „diena.lt“ – 0,74 proc., „lrt.lt“ – 0,62 proc.).
Populiariausių portalų ketvertukas tokia pačia eilės tvarka išsirikiuoja pagal vidutinį dienos ir mėnesio realių vartotojų skaičių.
2019 m. vasarį DELFI kasdien vidutiniškai skaitė 582 tūkst., „15min.lt“ – 431 tūkst., „lrytas.lt“ – 312 tūkst., „tv3.lt“ – 239 tūkst., „lrt.lt“ – 79 tūkst., „diena.lt“ – 78 tūkst., „lnk.lt“ – 32 tūkst. realių vartotojų.
Vertinant mėnesio duomenis, 2019 m. vasarį DELFI pritraukė 1,34 mln., „15min.lt“ – 1,19 mln., „lrytas.lt“ – 972 tūkst., „tv3.lt“ – 969 tūkst., „diena.lt“ – 628 tūkst., „lrt.lt“ – 575 tūkst., „lnk.lt“ – 267 tūkst. realių vartotojų.
Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas DELFI su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.