„Jau ne vieną dešimtmetį kuriame ir gaminame kosmetikos ir burnos priežiūros produktus, o patirtis, kokybė ir inovacijų pritaikymas – vienos svarbiausių mūsų įmonės vertybių. Naujus partnerius pasirinkome atsižvelgdami į jų pateiktas įžvalgas, patirtį ir viziją, atitinkančią mūsų įmonės vertybes“, – tvirtina „BIOK laboratorijos“ direktorius Norbertas Žioba.

Norbertas Žioba

Jis dėkoja visiems konkurso dalyviams, kurie įdėjo daug pastangų ir laiko teikdami pasiūlymus bei kūrybiškas idėjas.

„Galimybė dirbti su Lietuvoje išaugintu ir inovatyviu mylimų prekės ženklų gamintoju „BIOK laboratorija“ yra ne tik mūsų komandos įvertinimas, bet ir įkvepiantis iššūkis. Tikime, kad darbas kartu padės formuoti „BIOK laboratorijos“ prasmingą komunikaciją, visuomenei vertingą turinį bei dar labiau stiprinti prekės ženklų įvaizdį“, – sako „co:agency“ partnerė Rūta Diržanauskaitė.

Rūta Diržanauskaitė

Tarp „co:agency“ klientų – „Luminor“ „Lidl Lietuva“, „Coca-Cola“, „InMedica grupė“ („InMedica klinikos“ ir „Kardiolitos klinikos“), Vilniaus miesto savivaldybė, „DPD Lietuva“, „Philip Morris International“, „Dexcom“, „Warner Bros. Discovery“ ir kt. Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Relevant“ dirba su „GetJet Airlines“, „InMedica grupe“, HP, „RE Excellence“, „Smartecon“, Kauno kredito unija ir kt.