„Biržų duonos“ rinkodaros vadovė Natalija Kurganovė teigia, kad šia reklamos kampanija norima paraginti klientus bent akimirkai pamiršti rūpesčius, atsigręžti į savo poreikius bei apdovanoti save.
„Norint nusiraminti ar pradžiuginti save, kartais reikia išties nedaug. Kai skonis ir kvapas primena mamos ar močiutės keptus sausainius bei bandeles, mintimis lyg nusikeli į vaikystės laikus, aplinką, kurioje visada būdavo ramu, saugu ir neslėgė rūpesčiai. Tai tampa itin svarbu greitėjant gyvenimo tempui, didžiulės infliacijos laikais, vis garsiau kalbant apie ateinantį nežinomybės laikotarpį. Visos šios priežastys lemia vis didesnį alternatyvų „rafinuotiems“ desertams – sausainių, bandelių ar riestainių – populiarumą.
Tiek pandemijos laikotarpiu, tiek dabar ši produkcija dažnai pakeičia visada populiarumo viršūnėje
karaliaujančius makarunus (angl. macarons), kaneles ir kitus modernius, užsienyje populiarius
saldumynus“, – pranešime spaudai apie tendencijas kalba N. Kurganovė.
Populiarumo šiai „Biržų duonos“ produkcijai suteikia ir tai, kad jos jau galima įsigyti ne tik firminėse parduotuvėse, bet ir didžiuosiuose Lietuvos prekybos centruose.
Sužavėjo paprastumas
Nostalgija ir švelnumu persmelktą reklamos kampaniją kūrė ir įgyvendino kūrybinė integruotos
komunikacijos agentūra „INK agency“.
Agentūros kūrybos vadovė Rūta Vaitkevičiūtė teigia, kad mintis auditoriją pakviesti į pasimatymą su savimi bei taip pasimėgauti kepiniais kilo dėl mums gerai pažįstamų skonių derinių ir paprastumo.
„Viena iš „Biržų duonos“ stiprybių – produktų kokybė ir skonis, kuris persipina su sentimentais. Ne veltui nuo įmonės gaminamų „Skarelių“, riestainių ir „Brioche“ plėšomų sviestinių bandelių taip sunku atsiplėšti, o apie jas legendos jau sklinda iš lūpų į lūpas. Būtent visus šiuos jausmus, kuriuos sukelia įmonės gaminiai, norėjome iškelti į paviršių, o pačios kampanijos apipavidalinimui įtakos turėjo „Biržų duonos“ akcentuojamas paprastumas. Juk visi įmonės gaminiai giriami būtent už ingredientų kokybę, šviežumą ir puikiai suderintus skonius, todėl kampanijos stengėmės neapkrauti nereikalingais vizualiniais sprendimais. Naudojant šiuos sprendimus padedame atskleisti visą produktų grožį ir skonį, juk jie ir yra pagrindiniai herojai“, – kalba „INK agency“ atstovė.