„Vieną gūdžią šaltą žiemą, vėl Benukas žaidė vienas, o senelis...“ – eiliuotai skamba pirmosios šventinio pasakojimo eilutės. Istorijoje vaizduojamas berniukas, kuris turi žaisti vienas, kadangi seneliui tenka rūpintis kepykla ir užbaigti pradėtus darbus. Juos suartinusio pasakojimo herojais tampa nubudę magiški žaislai, simboliškai įkūnijantys per Kūčias prabylančius gyvūnus.

Naujojo kalėdinio klipo tikslas – pabrėžti, kad svarbiausios ne materialios dovanos, o šiltos emocijos ir buvimas kartu su artimaisiais. „Klipe norėjome atliepti šių laikų ekonominę ir socialinę situaciją. Suprantame, kad dėl recesijos daug kas kukliau švęs šventes, o galbūt išvis atsisakys dovanų. Bet juk svarbiausia, jog turime vienas kitą – tai ir yra geriausia dovana. Be to, per šventes galime pasilepinti skanėstais, kurių skonis tarytum sugrąžina į vaikystę“, – teigia „Biržų duonos“ rinkodaros vadovė Natalija Kurganovė.

Konkurencingoje maisto pramonės rinkoje savitu identitetu išsiskirianti kepykla vartotojų bei rinkodaros profesionalų nelieka nepastebėta dėl savo socialinėse medijose kuriamo turinio. Socialiame tinkle „Instagram“ įmonė vartotojus nukelia į vaikystės prisiminimų nuotykį. Kiekvienas įrašas seka trumpą istoriją, kurios veikėjai – žaislai ir miniatiūriniai herojai – kviečia svajoti, šypsotis kasdienybei. Vaikystės nostalgijos ir žaislų motyvų linija taip pat ryškiai spindi naujajame kalėdiniame klipe, kuriame mažas berniukas sapnuose sutinka atgijusius žaislus.



Senelį įkūnijo kepyklos vadovas, berniuką – jo anūkas

Klipas tęsia įmonės šventinių kampanijų tradicija jau tapusią vaikystės nostalgijos komunikacinę liniją, taip pat ir vėl sujungė darbuotojus bei klientus. Klipo idėją sukūrė ir ją įgyvendino kepyklos rinkodaros komanda. Aktoriai yra tikri įmonės darbuotojai: senelį įkūnijo kepyklos direktorius, o berniuką – jo anūkas.

„Mūsų klipuose vaidmenis dažniausiai atlieka mūsų pačių darbuotojai. Rekvizitų taip pat ieškome patys arba jais pasidalina mūsų klientai“, – pasakoja N. Kurganovė ir pabrėžia, kad šie metai nebuvo išimtis, kadangi įgyvendinant kalėdinio klipo idėją ženkliai prisidėjo sekėjai ir nuomonės formuotoja, vintažo ir namų dekoro parduotuvės savininkė Miglė Rijkhoek, paskolinę su Vakarų kultūra siejamus žaislus, kurie tapo klipo herojais.

Praėjusių metų šventinės rinkodaros kampanijos klipe kepykla kvietė visus susėsti prie bene ilgiausio Kūčių stalo Lietuvoje. O iššūkių kupinais 2020 m. – nepamiršti, kad visi kartu kuriame stebuklus. Klipuose veikėjus arba pačius save įkūnijo kepyklos darbuotojai.