Taip lengviau: greitasis skaitymas
- „Bitė“ nauju integruotos komunikacijos partneriu pasirinko agentūrą „co:agency“.
- Atvirame bendrovės skelbtame konkurse iš viso dalyvavo 7 agentūros, konkurse dalyvauti buvo kviečiamos ir „freelancerių“ komandos.
„Bitė“ veikia kaip didelis startuolis – esame greiti, lankstūs, vienas darbuotojas turi nemažai atsakomybių ir veikia laisvai, be to nuolat ieškome naujovių, leidžiančių mūsų paslaugas klientams teikti patogiau ir efektyviau tam, kad jų kasdienybė būtų lengvesnė. Veikdami viename konkurencingiausių verslo sektorių, puikiai suprantame, kad reputacijos kūrimo kanalai ir formos šiandien taip pat keičiasi žaibišku greičiu. Todėl rinkdamiesi partnerį daug dėmesio skyrėme tokioms savybėms kaip greitis ir drąsa, orientacija į rezultatą, noras kartu ieškoti ir rasti naujų nestandartinių komunikacijos sprendimų“, – pranešime žiniasklaidai sako Pranas Kuisys, „Bitė Lietuva“ vykdomasis direktorius.
Iki rudens „Bitė“ dar bendradarbiaus ir su iki šiol bendrovei talkinusia ryšių su visuomene agentūra „Integrity“.
„Su ligšioliniais partneriais dirbome apie 12 metų. Tai ilgas, įvairiapusių patirčių kupinas kelias, kurį kartu nuėjome su puikia „Integrity“ komanda. Dėkojame jiems už profesionalumą, puikias idėjas, paramą iššūkių metais ir dešimtis drauge įgyvendintų kampanijų, kurios prisidėjo kuriant klientų vertinamą „Bitės“ veidą“, – pažymi P. Kuisys.
„co:agency“ teiks „Bitei“ integruotos komunikacijos paslaugas: strategines konsultacijas, rūpinsis bendrovės korporatyvine komunikacija, prisidės stiprinant darbdavio reputaciją, įgyvendinant „Bitės Profų“ liniją bei kitas kampanijas.
„Telekomunikacijų sektorius – itin greitai besikeičiantis ir vienas konkurencingiausių tiek verslo, tiek komunikacijos prasmėmis. Tokiame kontekste nepakanka standartinių priemonių ir įrankių, tad mūsų tikslas – padėti klientui būti žingsniu priekyje, rasti naujų reputacijos stiprinimo formų. Agentūros komandai tai bus labai vertingas profesinis iššūkis“, – sako „co:agency“ partneris Lukas Mikelaitis.
„Bitės“ įgyvendinti komunikacijos projektai šiemet sulaukė įvertinimo „PR Impact Awards 2020“ apdovanojimuose. Specialiųjų apdovanojimų „Koronaviruso iššūkis“ vidinės komunikacijos kategorijoje kampanija „Lengvas karantinas BITĖS darbuotojams“ pelnė pirmąją vietą, o privataus sektoriaus išorinės komunikacijos kategorijoje trečiąją vietą užėmė iniciatyva „Ačiū medikams #LikNamie“.
Tarp „co:agency“ klientų – „Lidl“, „Camelia“, „Coca-Cola“, HP, „Luminor investicijų valdymas“, „Pigu.lt“, Vilniaus miesto savivaldybė, „Unilever“, „PlayStation“, „Newsec“, „DPD Lietuva“, „Omberg“, „Betsafe” ir kt. Agentūroje šiuo metu dirba per 20 specialistų. Įmonei taip pat priklauso 70 proc. skaitmeninės rinkodaros agentūros „Relevant“ akcijų. 2019 m. bendra „co:agency“ ir „Relevant“ apyvarta viršijo 3 mln. Eur, o tiesioginės pajamos perkopė 800 tūkst. eurų.