„Pastebėjome, kad pastaraisiais metais prekės ženklai kalėdiniu laiku apie šventes vis dažniau juokauja, nevengia paironizuoti. Mums norėjosi į šventes pažvelgti kitaip, įvertinti tai, kas jose svarbiausia. Todėl šiais metais siekėme, kad reklamą pamatę žmonės išgyventų tą kiekvienam mūsų taip pažįstamą jausmą, kurį sukuria susitikimo laukimas ir buvimas su šeima. Norėjome priminti, kad Kalėdų laikas – tai metas, kai kartu praleisto laiko neskaičiuojame“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas „Bitė Lietuva“ marketingo direktorius Arūnas Mickevičius.
Klipe pasakojama „Bitės Profo“ Žygio kelionė namo traukiniu, šiltų apkabinimų kupinas sūnaus pasitikimas stotyje, tikras išsiilgusio šunelio džiugesys, žagarėlių gaminimas su močiute ir šventinis jaunosios sesers-šokėjos pasirodymas.
Per šias Kalėdas klientams „Bitė“ taip pat dovanoja visiškai neribotą internetą. Kalėdų dovana gali pasinaudoti visi privatūs „Bitės“ balso paslaugų klientai, iki šiol nesinaudoję neriboto interneto planu. Dovaną reikia aktyvinti prisijungus prie naujosios „Bitės“ savitarnos sistemos mano.bite.lt. Pasiūlymas įsigalioja šiandien ir galios iki pat metų pabaigos.
„Bitės“ dovana norime padėti klientams dar lengviau pasiruošti šventėms, neskaičiuojant duomenų ir drąsiai dalinantis užfiksuotomis akimirkomis su brangiais žmonėmis“, – priduria A. Mickevičius.
Kalėdinio „Bitės“ klipo idėją pasiūlė reklamos agentūra „DDB Vilnius“, o įgyvendino reklamos gamybos įmonė „Karuselė TV“ kartu su kino ir reklamos režisieriumi Jevgenij Tichonov bei operatoriumi Viliu Mačiulskiu.