Kai kurios kompanijos jau prieš kurį laiką ėmėsi veiksmų pakeisti šiai situacijai. Pavyzdžiui, „Time Inc.“ priklausantys portalai „Real Simple“ ir „Travel+Leisure“ ant vaizdo įrašų uždėjo didelį mygtuką, su žodžiu „žiūrėti“, kurį paspaudus paleidžiamas įrašas. Jie taip pat eksperimentuoja vietoj video įrašo rodydami jo santrauką GIF formatu, ant kurios paspaudus galima peržiūrėti jį visą, rašo portalas „Digiday“.
Leidėjai sako besiimantys veiksmų ne dėl naršyklių pakeitimų, o dėl to, kad pokyčių nori vartotojai. „Kai vis daugiau vartotojų keliasi į mobiliuosius telefonus, mes stengiamės visais įmanomais veiksmais pagerinti vartotojų patirtį“, - komentavo „Time Inc.“ skaitmeninio skyriaus vadovė Patty Hirsch.
Tuo tarpu „The Washington Post“ turi komandą, kuri pritaiko reklamas skirtingiems ekranams ir skirtingiems formatams, pavyzdžiui, prireikus išjungia garsą ar priartina vaizdą ir nuolat eksperimentuoja ieškodami vartotojams priimtiniausio sprendimo. Jų eksperimentai parodė, kad vartotojai iš esmės automatiškai prasidedančius video vertina kaip blogą patirtį.
„Google Chrome“ atstovai teigia, kad jų naujoje naršyklės versijoje automatiškai galės prasidėti tik tie video įrašai, kurie neturi garso, arba tie, kuriais vartotojas bus parodęs susidomėjimą, pavyzdžiui, dažnai žiūrėdamas konkretaus portalo video įrašus.