Dirbti su komunikacijos agentūra įmonė pradėjo 2019 m. pavasarį, kai, norėdami atspindėti didėjantį paslaugų spektrą, pakeitė savo vardą į „Bolt“ (anksčiau buvo „Taxify“).
„Ieškojome partnerių, kurie padėtų suformuoti aiškų įvaizdį, pabrėžtų mūsų pranašumus šalies miestų gyventojams ir komunikuotų bendras vertybes, pasaulinę žinutę pritaikydami konkrečiai auditorijai bei kontekstui. „Berta&“ nuo pat pradžių suprato, ko siekiame, ir visą laiką veikė drąsiai bei kūrybiškai“, – pranešime žiniasklaidai pasakoja „Bolt“ vadovas Lietuvoje Andrius Pacevičius.
Pasak jo, bendradarbiavimo su komunikacijos partneriais svarba ir būtinybė ypač išryškėjo pandemijos laikotarpiu.
„Tokiose situacijose svarbu ne tik profesionalumas, bet ir žmogiškasis ryšys. Kad ir kaip skambėtų, iš dalies džiaugiuosi, kad pastarieji mėnesiai buvo tokie – gavome galimybę įsitikinti vieni kitų stiprybėmis ir esame pasiruošę bet kokiems iššūkiams ateityje“, – teigia A. Pacevičius.
Komunikacijos agentūros „Berta&“ vadovė Berta Čaikauskaitė įsitikinusi, kad viena svarbiausių vertybių bendradarbiaujant, ypač užklupus iššūkiams, yra abipusis pasitikėjimas.
„Karantino laikotarpis mums ir mūsų klientams pažėrė įvairių iššūkių. Kai ištikus force majeure aplinkybėms esi valtyje su tuo, kuo pasikliauji, gali būti ramus, jog išplauksi. Ankstesnė patirtis užgrūdino ir, vertinant rezultatus, matyti, kad judame teisinga linkme“, – sako B. Čaikauskaitė.