Šias ir daugiau emocijų atspindi naujausia apgyvendinimo įstaigas vienijančios svetainės „Booking.com“ kampanija „Live Curious“ (liet. gyvenk smalsiai). Reklamas kuria agentūra „adam&eveDDB“.

Adweek.com skelbia, kad vaizdo įrašai trunka 20 sekundžių, tačiau kiekviena reklama atskleidžia skirtingas emocijas, susijusias su kelionėmis.

Nuo vaizdo įrašo „Freedom“ (liet. laisvė), kuriame vaizduojamas jaunuolis, stumiantis neįgaliojo vežimėlį palei golfo lauką, iki „Confidence“ (liet. pasitikėjimas), atskleidžiantis mažos mergaitės pastangas pasidažyti prieš išeinant iš buto.

Tiesa, kiekviena reklama sudomina ne tik vaizdu, bet ir garsu, o muzika iliustruoja pasakojimus. Barbaros Streisand daina „Gotta Move“ padeda nupiešti „Determination“ (liet. pasiryžimas) klipą, o Yazoo kūrinys „Only You“ pasakoja „Wonder“ (liet. nuostaba) istoriją. Kitose reklamose skamba ir žymios atlikėjos Dolly Parton, ir „Pirates of Penzance“ muzika.

Kiekvienas vaizdo įrašas, garsais viliojantis ausį, o vaizdais – akį, siekia patraukti dėmesį „YouTube“ kanale ar trumpam sustabdyti socialiniame tinkle „Facebook“ naršančius vartotojus.

Nors reklamose vaidina aktoriai, nėra jokių pokalbių, už juos kalba muzika, per 20 sekundžių gebanti nupasakoti visą istoriją. Klipų pabaigoje minima „Booking.com“ svetainė ir skirtingos jos ypatybės, kurios gali sukurti minėtas emocijas: pasiryžimą, nuostabą, pasitikėjimą ir kt.

Reklamos pasirodo „Facebook“, „Instagram“, „Youtube“ platformose Australijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje, Ispanijoje, Lenkijoje, Rusijoje, Italijoje ir Jungtinėje Karalystėje.