Teisę kurti animacinį serialą „3Megos“ įsigijo iš lietuvių įmonės „NJ World“, valdančios prekės ženklus Kakė Makė ir Nelly Jelly.
„Naujojo Kakės Makės serialo vystymas tarptautinei rinkai su pasaulyje pripažintais vardais yra didžiulis laimėjimas mūsų komandai. Tarptautinėje „Brand licensing Europe“ parodoje su „Nelly Jelly“ prekės ženklu debiutavome 2022 metais. Tai, kad po metų sudarėme sėkmingą sandorį, yra svarbus mūsų darbo ir lietuviško intelektinio produkto pripažinimas. Užsienio rinkose turinio atranka paprastai yra labai ilgai trunkantis procesas, tad toks partnerių apsisprendimo greitis rodo, kad Kakė Makė-Nelly Jelly iškart atitiko daug svarbių kriterijų“, – sako prekės ženklus „Kakė Makė“ ir „Nelly Jelly“ valdančios bendrovė „NJ World“ vadovė Simona Krasauskienė.
Britai įsimylėjo personažą
Ryšius su britų kūrybine studija „NJ World“ užmezgė pernai spalį vykusios tarptautinės parodos „Brand licensing Europe“ metu. Pokalbiai virto partneryste ir sutartimi, kuria „3Megos“ komandai buvo patikėta teisė adaptuoti ir kurti naują Kakės Makės serialo versiją pasaulinei rinkai. „Nelly Jelly“ serialo scenaristų komandai vadovaus „Emmy“ apdovanojimą pelnę scenaristai Laura Beaumont ir Paulas Larsonas, dirbę su „Disney“ ir „Dreamworks“ kino studijomis.
„Įsimylėjome Kakės Makės personažą iš pirmo žvilgsnio ir iškart pamatėme potencialą serialui. Artimiausiais mėnesiais tobulinsime pasakojimą ir pritaikysime animacijos stilių, kad serialas patrauktų ikimokyklinio amžiaus vaikus visame pasaulyje“, – sako „3Megos“ studijos vadovas Martinas Lowde, kurio komanda jau vasarį pristatys „Nelly Jelly“ serialo koncepciją viename didžiausių vaikiško turinio renginių JAV „Kidscreen Summit“.
Animacijos studija „3Megos“ yra žinoma kaip turinio kūrėja įvairioms medijų platformoms ir plėtoja prekės ženklus atverdama daugiau komercializacijos galimybių. Studijos įkūrėjas ir vadovas yra didelę patirtį televizijoje sukaupęs M. Lowde, viceprezidentai – scenaristė, režisierė Miranda Larson ir BBC dirbęs Markas Vale. Jų tikslas – išplėtoti Nelly Jelly projektą ir pateikti jį didžiausiems turinio transliuotojams pasaulyje. Tuo pačiu metu licencinio verslo agentūra „Brands with Influence“, dukterinė „3Megos“ bendrovė, pasauliniu mastu atstovaus „Nelly Jelly“ spaudos leidybos teisėms ir padės kurti kitas licencines partnerystes JAV, Kanadoje, Naujojoje Zelandijoje, Australijoje, Didžiojoje Britanijoje.
Praverčia lietuviška statistika
Per pastaruosius dvejus metus, kai pradėta Kakės Makės prekės ženklo plėtra į užsienį, Kakės Makės istorija pristatyta didžiausiuose turinio industrijos renginiuose, tokiuose kaip „MIP TV“, „Annecy Film Festival“, „Cartoon Forum“, „MIP Com“, „MIP Junior“, Bolonijos knygų mugėje ir kitur.
Pasak „NJ World“ vadovės S. Krasauskienės, pristatant lietuvišką intelektinį produktą užsienyje, svarbiu atspirties tašku tampa Kakės Makės populiarumo statistika. „Šalyje, kurioje tikslinė auditorija – 160 tūkst. vaikų, Linos Žutautės parašytas ir iliustruotas Kakės Makės knygas leidžiame 15–30 tūkst. tiražu, ir parduodame daugiau nei 2 mln. licencijuotų produktų bei paslaugų per metus“, – dalijasi S. Krasauskienė. Ji atkreipia dėmesį, kad pernai pavasarį pasirodęs Kakės Makės filmas pagal žiūrimumą Lietuvoje pirmas dvi savaites aplenkė pasaulinį fenomeną „Super Mario. Bros“.
Lietuviškas prekės ženklas šiuo metu turi 30 licencinių partnerių – įvairių prekių gamintojų, kurie naudoja „Kakės Makės“ prekės ženklą savo produkcijai devyniose kategorijose.
„NJ World“ pernai pasirašė sutartis su licencinėmis agentūromis Ispanijoje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose ir Azijoje.