Broliai Ballai konkrečiai į šią parduotuvę gal ir nebuvo užsukę, bet šakočio tikrai ragavo – jį jiems ir visai „Vytauto“ komandai buvo įteikęs Prienų meras Alvydas Vaicekauskas, įsigijęs jį iš Prienuose esančios Angelės Garmuvienės įmonės. Pasinaudodami tuo ir kiti šakočių pardavėjai bando į save atkreipti dėmesį.
Komunikacijos ekspertas Arijus Katauskas, paklaustas, ar prasidėjus sujudimui dėl brolių Ballų buvo galima tikėtis daugiau panašių atvejų, sako, kad lietuviai visgi nepakankamai pasinaudojo proga.
„Jei žiūrint Ballų fenomeną Lietuvoje, iš vienos pusės jis dėmesį išlaikė nelabai ilgai, bet net ir dabar dar kažkiek matome viešojoje erdvėje pasirodo ir straipsnių, informacijos apie jų pasirodymus ir pan. Bet vienas dalykas yra visiškai akivaizdus: nei pats prekės ženklas „Vytautas“ kuris kaip vanduo visada turėjo savotiškesnę komunikaciją ir Ballai jiems, mano nuomone, labai tiko, nei jie, nei kiti prekiniai ženklai kažkokia forma stipriau neišnaudojo Ballų vietinėje rinkoje“, – pastebėjo A. Katauskas.
„Tiek aš, tiek kiti kolegos prasidėjus sujudimui dėl brolių Ballų kalbėjome, kad mes turime progą pasimokyti rinkodaros, kaip sukurti buzzą (šurmulį – red. pastaba) lygioje vietoje. Bet mes kažkaip gal šiek tiek per rimtai, gal per sudėtingai priėjome, ir per mažai pasinaudojome proga“, – neslėpė jis.
Bet gal dar ne vėlu ir, kol broliai Ballai bus Lietuvoje, verslininkai dar atras naujų galimybių? A. Katausko nuomone, tam jau per vėlu, nes dėmesys Ballams pradeda slopti. „Nors neturiu monitoringo duomenų ir tai mano subjektyvus vertinimas, bet kalbant apie brolių Ballų matomumą pastebiu, kad jie jau dingsta iš centrinių portalų pozicijų ir jų efektas automatiškai bus kur kas trumpesnnis. Reikėjo naudotis tokiomis progomis kaip pirmos varžybos, pirmos treniruotės ir pan. Birštonas šiek tiek pasinaudojo pažaisdamas su „We got Balls“, bet kad tradicinė medija būtų užkabinta – tam veikta buvo per silpnai“, – įvertino jis.
Kepinių parduotuvės pardavėjas portalo „15min“ žurnalistams prisipažino, kad leidimo naudoti Ballų atvaizdą jie neturintys. Ar taip jie, ar kiti verslininkai, bandantys pasinaudoti broliais Ballais, užuot džiaugęsi didesniu pelnu negali prisišaukti didesnių nemalonumų? A. Katauskas sako neabejojantis, kad brolių Ballų prekės ženklas griežtai saugomas, bet kartais galima tai apeiti pasinaudojant vadinama „newshacking“, arba atsistojimo šalia metodika, kuri leidžia būti kiek lankstesniems.
„Žinoma, aplink brolius Ballus matoma sukurtą labai rimtą prekės ženklą, turintį labai daug apribojimų. Bet broliai Ballai gyvena Lietuvoje, jie čia valgo, kažkur eina, kažką daro, tad net tame apribojime yra šansų, tad kartais galima kiek paimprovizuoti. Galbūt reikia galvoti apie krepšinio klubą, LKL, vykstančius turnyrus (atsižvelgiant ir į jų turimus apribojimus), taip pat kažką sugalvoti galima su tuo, kad žodis „balls“ turi labai daug reikšmių“, – komentavo A. Katauskas.