Agentūra rūpinis „Bunasta“ komunikacijos strategija, ryšiais su visuomene, darbdavio įvaizdžio formavimu, rinkodaros ir socialinės atsakomybės komunikacija, socialiniais tinklais.
Daugiau nei dešimtmetį veikianti „Bunasta“ – viena stipriausių specializuotų muitinės tarpininkų įmonių regione.
„Užaugome iki tarptautinės, sparčiai užsienio šalyse plėtrą įgyvendinančios įmonės, ir didelės ekspertų komandos. Siekiame koja kojon žengti su skaitmenizacija ir taikyti inovatyvius sprendimus savo veikloje. Norime dalintis tuo, ką darome, savo žiniomis, patirtimi ir ekspertinėmis įžvalgomis, o kartu – skatinti vis plačiau kalbėti apie skaitmeninės transformacijos svarbą ir jos įgyvendinimą praktikoje. Renkantis komunikacijos partnerį, ieškojome bendro požiūrio, taiklių strateginių įžvalgų, kūrybiškų sprendimų ir kasdien šalia esančios komandos. Tikime, kad bendradarbiavimas su „MEDIA GO“ mums atneš naujų galimybių ir puikių rezultatų“, – sako „Bunasta“ generalinė direktorė Laura Joffė.
L. Joffė, buvusi Lietuvos oro uostų Finansų ir administravimo departamento vadovė, iš įmonės įkūrėjo Jurgio Adomavičiaus perėmė generalinio direktoriaus poziciją, o buvęs Lietuvos oro uostų generalinis direktorius tapo atsakingas už „Bunasta“ Verslo vystymo departamentą.
„Bunasta“ yra srities savo lyderis, kurioje dirba patyrusių ekspertų komanda, todėl mums tai puiki galimybė giliai nerti į transporto ir logistikos sektoriaus peripetijas. Padėsime „Bunastai“ plačiai ir įdomiai pasakoti apie savo veiklą, dalintis atsinaujinusios ir itin stiprios komandos sukauptomis ekspertinėmis žiniomis, daug kalbėsime apie skaitmenizaciją ir jos sprendimų svarbų, kursime naujas partnerystes ir prisidėsime prie socialinių projektų įgyvendinimo, pasitelkiant kūrybiškus ir racionalius integruotos komunikacijos sprendimus. O kartu – padėsime siekti „Bunasta“ verslo tikslų“, – komentuoja „MEDIA GO“ įkūrėja ir vadovė Ieva Abromavičienė.
„MEDIA GO“ teikia ryšių su visuomene, korporatyvinės ir vadovų komunikacijos paslaugas, įgyvendina reputacijos kūrimo, darbdavio įvaizdžio ir rinkodaros komunikacijos kampanijas, padeda klientams valdyti krizes ir rūpinasi jų komunikacija socialiniuose tinkluose.
Agentūra dirba su klientais iš nekilnojamojo turto (NT) ir statybų, pramonės, finansų ir medicinos sektorių, su tradicinio sporto ir esporto organizacijomis. Tarp klientų – Lietuvos statybininkų asociacija (LSA), pramoninės statybos bendrovė „Montuotojas“, paskolų brokerių tinklas „VisiBankai.lt“, NT agentūra „CAPITAL“, laivų ir jachtų brokerių bendrovė „CAPITAL Marine“, NT projektas „Svencelės salos“, portalas „STATYBA IR ARCHITEKTŪRA“, kredito unija „ARKU“, įvairūs renginiai ir konferencijos, individualūs asmenys ir kt.