Paskutinį kartą tik prieš dvylika metų „Kanų liūtų“ festivalyje „Burger King“ apdovanotas „Titanium Grand Prix“ už reklamą „Xbox King Games“, rašo adweek.com.

Išskirtinį „Titanium Grand Prix“ apdovanojimą teikiančios komisijos pirmininkas Davidas Lubarsas gyrė reklamą dėl turinio nepriekaištingumo, įdomumo ir linksmumo.

Kampanija „Whopper Detour“, kaip ir nemažai kitų „Burger King“ darbų, vėl šaiposi iš konkurentų „McDonald's“. „Burger King“ pateikė pasiūlymą vartotojams – parsisiųsti jų programėlę, nuvažiuoti pas konkurentus „McDonald's“ (aplikacija užfiksuos žmogaus buvimo vietą), užsisakyti sumuštinį „Whopper“ už 1 centą, bet jį atsiimti „Burger King“. Tiesa, kaip sako greito maisto restoranas, apie tai „pamiršo“ pasakyti „McDonald's“.

Be to, reklama „Whopper Detour“ pelnė ir dar du „Grand Prix“ prizus „Direct“ (liet. tiesioginis) ir „Mobile“ (liet. mobilus) kategorijose, taip pat susišlavė auksinių, sidabrinių ir bronzinių „liūtų“.

Išskirtinių „Titanium Grand Prix“ apdovanojimų kategorija sugalvota 2003-aisiais vieno iš agentūros „Wieden + Kennedy“ įkūrėjų Dano Wiedeno. Jo nuomone, prieš tai festivalis „Kanų liūtai“ buvo suskirstytas į siauras ir tradicines kategorijas – filmai, radijas ir spausdinta reklama.

Tiesa, „Titanium Grand Prix“ gavo ir keletas kitų kampanijų.

Agentūros „VMLY&R Poland“ kurta reklama „The Last Ever Issue“ (liet. paskutinė problema), suvienijusi tris prekės ženklus „Gazeta.pl“, „Mastercard“ ir „BNP Paribas“, nusprendė keisti Lenkijos vyrų požiūrį į moteris.

Reklamoje iškeliama Lenkijoje vyraujanti problema – ilgą laiką šalyje trūko lytinio švietimo pamokų, todėl vyrai apie moteris „mokėsi“ iš pornografinio žurnalo „Tavo savaitgalis“, jas sudaiktindami.

Kampanija „The Last Ever Issue“ sukūrė atitinkamą pornografinio žurnalo numerį. Palikę tokius pačius skilčių pavadinimus, dizainą, prekės ženklai susivienijo ir perkūrė turinį. Žurnale daug interviu, pasakojimų ir kitokių tekstų bei nuotraukų apie moteris, lyčių nelygybę ir kitas su tuo susijusias aktualias temas.

Įmonės „Nike“ reklama „Dream Crazy“ (liet. svajok kaip pamišęs) festivalyje pelnė du „Grand Prix“ „Outdoor“ (liet. lauko reklama) ir „Inaugural Entertainment for Sport“ (liet. inauguracinės pramogos sportui) kategorijose. Taip pat jiems atiteko ir išskirtinis „Titanium Grand Prix“.
Kampanija, kurią sukūrė agentūra „Wieden & Kennedy Portland“, tik pasirodžiusi sulaukė daug neigiamų reakcijų, žmonės degino savo turimus „Nike“ batus, įmonės pardavimai krito.

Viskas dėl to, kad kompanijos reklamos veidu tapo buvęs amerikietiško futbolo žaidėjas ir politinis aktyvistas, kuris vienų varžybų metu neatsistojo giedant himną, taip protestuodamas prieš rasizmą šalyje. Galiausiai reklama sulaukė atsako iš garsių žmonių, pasklido per pasaulį, pasirodė daugybėje televizijos laidų, socialiniuose tinkluose. Žmonės sveikino „Nike“ pasirinkimą, nes tema, kurią jie palietė, yra svarbi visiems. Kampanijoje pasirodė ir Lebronas Jamesas, Serena Williams bei daug kitų sportininkų, kurių pavyzdžiu „Nike“ siekė įkvėpti daryti daugiau.

„Titanium Grand Prix“ taip pat gavo agentūros „McCann New York“ prekės ženklui „Microsoft“ kurta kampanija „Changing the Game“ (liet. keičiant žaidimą), reklamos agentūros „DDB Germany“ reklama „The Uncensored Playlist“ (liet. necenzūruojamas grojaraštis), agentūros „AMV BBDO“ kampanija „Viva La Vulva“, rengta įmonei „Essity“.