Prekės ženklą ir pavadinimą nuspręsta keisti etapais, siekiant jį įvesti nuosekliai ir palaipsniui, rašoma bendrovės pranešime žiniasklaidai.

Pradinėje prekės ženklo keitimo stadijoje įmonė vadinsis „TransUnion, buvęs Callcredit“ (angl. „TransUnion, formerly Callcredit“). Vėliau šiemet šis pavadinimas bus pakeistas į „TransUnion“. Integracija į vieną prekės ženklą yra bendros strategijos dalis, kuria siekiama susivienijusias įmones įtvirtinti kaip pirmaujančias tarptautinėje rinkoje vartotojų duomenų analizės ir technologinių sprendimų bendroves.

„TransUnion“ generalinio direktoriaus pavaduotojas tarptautiniams klausimams Davidas Neenanas, pristatydamas prekės ženklą pridūrė: „Callcredit“ prijungimas prie „TransUnion“ leis mums padidinti savo konkurencinį pranašumą ir suteiks daugiau galimybių teikiant paslaugas ir ekspertines žinias klientams ir vartotojams tiek Jungtinėje Karalystėje, tiek kitose pasaulio rinkose“.

„Įmonių sujungimo procesas dar tik prasidėjo, tačiau jau dabar galime pasakyti, kad „Callcredit“ ir „TransUnion“ verslo ir bendradarbiavimo su klientais modelis, vertybės ir tikslai sutampa. „TransUnion“ vertina „Callcredit“ talentus, turinčius patirties ir ekspertizės, reikalingos tolimesniam kompanijos augimui. Praėjusių metų pabaigoje pasirašėme sutartį dėl papildomų patalpų Kaune. Toliau tęsiame jau bendros „TransUnion“ įmonės darbuotojų įdarbinimą“, – teigė „TransUnion, buvęs Callcredit“ personalo vadovė Marija Vaičiulytė-Balčė.

Keičiantis pavadinimą „TransUnion, buvęs Callcredit“ padalinys Kaune yra atsakingas už programinės įrangos ir duomenų bazių kūrimą, testavimą, projektų valdymą, IT palaikymą, asmenų identifikavimo ir sukčiavimo prevencijos, duomenų analizės, elektroninės rinkodaros paslaugas bei klientų aptarnavimą.

Galutinis įmonių integracijos procesas, planuojama, bus baigtas šių metų pabaigoje.