„Laura mėgsta pataupyt, Vytui – svarbiausia patogu, Justas laukia akcijų, trūksta Indrei laimės valandų. Laimė, kad nuolaidos laukia „Camelijoj“ kasdien geru laiku. Pirksim visi mes pigiai, ypač dabar nuo 16 iki 18 val.“, – dainuojama reklamoje, kurioje dirbantys klipo veikėjai sulaukę „Laimės valandų“ linksminasi ir šoka iš džiaugsmo galėsiantys apsipirkti už dar mažesnę kainą.

Reklamos klipo idėjos autoriai – „Studio Libre“.

Pernai birželio mėnesį „Camelia“ tinklas pristatė garso reklamą, kurioje atlikėjas Merūnas Vitulskis perdainavo „O sole Mio“. Reklamoje buvo primenamos specialios nuolaidos senjorams pasinaudojant „Mažų kainų kortele.“

Siekiant valdyti pacientų srautus vaistinėse ir taip sumažinti COVID-19 plitimą Lietuvoje, „Camelia“ vaistinėse laikinai buvo sustabdyta „Laimės valandų“ akcija, kuri anksčiau vykdavo 13-15 val.

„Epidemiologinei situacijai šalyje gerėjant, nuo kovo mėnesio atnaujiname šią akciją ir siūlome pacientams nuolaidomis pasinaudoti patogesniu laiku dirbantiems – nuo 16 iki 18 val., – sako Vaistinių tinklą „Camelia“ valdančios UAB „Nemuno vaistinė“ generalinė direktorė Aušra Budrikienė. – Nuolaidos senjorams nesikeičia – su specialiai jiems skirtomis „Mažų kainų“ kortelėmis nuolaidos taikomos visą dieną.“

Vaistinėse ir toliau bus griežtai kontroliuojami pacientų srautai, vienam asmeniui skiriama nemažiau kaip 10 kv. m prekybos ploto.

„Epidemiologinė situacija šalyje gerėja, tačiau nepamirškime, kad virusai, o taip pat ir COVID-19, niekur nedingo, todėl labai prašome neatsipalaiduoti, saugoti savo ir aplinkinių sveikatą: vaistinėje nuo kitų pacientų ir vaistininkų laikytis saugaus atstumo, taisyklingai dėvėti kaukę, naudoti dezinfekcinį rankų skystį“, – sako vaistininkė Virgilija Bečelytė.