„Naujus partnerius pasirinkome atsižvelgę į jų pateiktas taiklias įžvalgas, kūrybingas idėjas ir pasiūlymo aktualumą, kuris atitinka mūsų įmonės tikslus. Turime reikšmingų planų stiprinti savo pozicijas rinkoje – plėsti ir modernizuoti degalinių tinklą, stiprinti darbuotojų kompetencijų ugdymą, todėl itin svarbu, kad apie tai būtų informuoti ir mūsų klientai, partneriai, kolegos. Iš bendradarbiavimo tikimės augimo galimybių mums ir pridėtinės vertės mūsų klientams“, – sako „Circle K“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Baltijos šalims Rita Jacevičienė.
„Circle K“ rinkos vystymo direktorius Renatas Alekna pabrėžė, kad, siekiant stiprinti įmonės pozicijas Baltijos šalių rinkoje, „Circle K“ keičia darbo principus ir pereina prie vieningo verslo procesų valdymo visose trijose šalyse. Kaip viena iš šio pokyčio dalių yra ir perėjimas prie bendros komunikacijos Baltijos šalyse. Šiam žingsniui užtikrinti buvo pasirinkti komunikacijos partneriai, turintys ilgametę bendro darbo ir komunikacijos projektų įgyvendinimo Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje patirtį.
Pasak „PR Service“ direktorės Romualdos Stonkutės, „Circle K“ komunikacinis laukas yra platus ir dinamiškas bei išsiskiria stipriais žaidėjais. „Jame sieksime didinti kliento prekės ženklo vertę, plėsti komunikacijos tematikos spektrą, auginti socialiai atsakingas iniciatyvas bei parodyti įmonės vidinę kultūrą, kuri pagrįsta abipusiu darbdavio ir darbuotojo pasitikėjimu. Vertiname vieno didžiausių degalinių tinklų suteiktą pasitikėjimo kreditą ir su kolegomis Latvijoje bei Estijoje esame suplanavę nuveikti daug darbų“, – pabrėžia R. Stonkutė.
Daugiau nei du dešimtmečius komunikacijos rinkoje patirtį kaupianti „PR Service“ teikia komunikacijos paslaugas Lietuvos ir užsienio įmonėms. Agentūros klientų sąraše yra draudimo bendrovė „Gjensidige“, technologijų kompanija ABB, „Goodyear“, „European Energy“, VISA, „Shift4Payments“, „Procter&Gamble“, AIRBUS, „Oribalt Vilnius“, „Toksika“, BIOK LAB bei kitos Lietuvos įmonės ir tarptautinės kompanijos.