„CityBee“ – vienas iš automobilių dalijimosi flagmanų ne tik Baltijos šalių regione, bet ir visoje Europoje. Jo dėka automobilių dalijimasis iš egzotiškos naujovės tapo neatskiriama gyvenimo mieste dalimi, o pati paslauga per daugiau nei 10 gyvavimo metų keitėsi ir tobulėjo. Nutarėme, kad atėjo laikas atnaujinti miestų gatves spalvinančių „CityBee“ automobilių dizainą, kuris išlaikys prekės ženklo vizitine kortele tapusią oranžinę spalvą, tik taps dar ryškesnis ir labiau matomas“, – pasakoja „CityBee“ marketingo ir komunikacijos vadovė Ugnė Bartašiūtė.

„CityBee“

Pirmieji atnaujinto dizaino „CityBee“ automobiliai į miestų gatves išriedėjo šios savaitės pradžioje. Visą parką, kurį sudaro tūkstančiai automobilių Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, palaipsniui numatoma atnaujinti per kiek daugiau nei metus.

Automobilių atnaujinimą taip pat lydės įvaizdinė reklamos kampanija, kuri lauko reklamos stenduose, radijuje, internete ir socialiniuose tinkluose primins pagrindines paslaugos stiprybes: lokalumą, užsitarnautą klientų pasitikėjimą, visą parą prieinamą gyvą aptarnavimą.

Anot U. Bartašiūtės, „CityBee“ yra savas, vietinis prekės ženklas, nuo drąsios idėjos užaugęs į sėkmingą tarptautinį startuolį, pakeitusį daugybės žmonių keliavimo mieste įpročius – tai istorija, kuria galima didžiuotis. „Visgi nepaisant augimo ir geografinės plėtros, pavyko išlaikyti lokalumą. Jis leidžia būti arčiau klientų, greičiau ir lanksčiau priimti sprendimus. Tai viena iš priežasčių, kodėl „CityBee“ iki šiol turi 24/7 veikiantį klientų aptarnavimą. Tokias pastangas vertina ir paslauga besinaudojantys žmonės, iš kurių net 93 proc. „CityBee“ kelionėms programėlėje suteikia aukščiausią balą“, – pažymi U. Bartašiūtė.

„CityBee“ kampanija

Įvaizdinės kampanijos turinį „CityBee“ padėjo rengti animacijos ir video studija „Stepdraw“ bei žinomas fotografas Dainius Ščiuka („Sciuka Studio“).