Tiek Ch. Lichtas, tiek „Warner Bros. Discovery“ vykdomasis vadovas Davidas Zaslavas jau anksčiau minėjo apie siekį sugrįžti prie tradicinės žurnalistikos tradicijų.
Ch. Lichto teigimu, „Mes esame tiesos pranešėjai, mūsų tikslas informuoti, o ne kelti paniką savo žiūrovams. Greičiausiai jau pastebėjote, kad mūsų laidose naudojama mažiau „Breaking News“.
„Toks formulavimas tapo toks įprastas visuose kanaluose ir tinkluose, kad iš tikrųjų jau prarado savo poveikį, auditorija liovėsi reagavusi“, – konstatuoja CNN naujienų vadovas.
Reaguodamas į šią problemą, CNN biuro vadovas Samas Feistas subūrė specialią komandą, kuriai pavesta įvertinti „Breaking News“ žymėjimo gaires.
„Žinoma, neapsieisime be kritikos, bet esame atviri grįžtamajam ryšiui. Bet kokiu atveju, tai pradžia bandant sugrąžinti „Breaking News“ jau prarastą tikrai svarbios naujienos statusą“, – teigia Ch. Lichtas.
D. Zaslavas ir vienas iš pagrindinių investuotojų Johnas Malone ne kartą viešai akcentavo siekį sugrįžti prie svarbiausių naujienų ir kiek atitolti nuo komentarų. Primindamas, kad tinklas pirmiausia užsiima „visuomenės informavimu“, patikslino: „Mūsų komunikavimas turi tai pagrįsti. Turime būti svarbūs, aktualūs ir gerbiami. Svarbu, kaip vertinama kiekviena mūsų pranešama žinia, svarbi auditorija visame pasaulyje“.